Gå til innhold

Nugatti og Majones!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det sies at kombinasjonen oppsto på Bellevue på Jeløya i sin tid, da de som solgte pølser slapp opp for lomper og brukte vafler i stedet.

Det tror jeg på! :) alt er koselig på Bellevue - har stått mange runder på lengdeløp der med pappa . . under flombelysning om kvelden - - GOOOODE minner .)

Fortsetter under...

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

4

• lille fisk

4

• flisa

3

• kaffepiken

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Vi spiser mye leverpostei med rips på, mange som reagerer på den sammensetningen når de ser det :-), men det er nyyydelig.

Jeg regaerer på følgende sammensetning; brødskive med smør, banan og majones !

Ei jeg jobber med spiser, brødskive med smør, jordbærsyltetøy med agurk og gulost på !

Leste bare noen av svarene du har fått, hadde noen reagert på pannekake med blåbær og bacon ? Vel, det er den sammensetningen vi alltid har hatt (jeg er over 40), så den er helt normal for meg.

Takk for at du støtter den med pannekake, bacon og blåbærsyltetøy.

Det er skremmende mange som ikke tror at det godt her inne ...

:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

PÅ Melløs Stadioen . . hjemmebanen til Moss Fotballklubb er det helt vanlig i alle fall.

Det selges med den største selvfølge i Sparta Amfi og i Stjernehallen også.

Det har til og med godt så langt at de har begynt å selge pølse i vaffel også i Askerhallen når østfoldlagene gjester oss.

Skrevet

Takk for at du støtter den med pannekake, bacon og blåbærsyltetøy.

Det er skremmende mange som ikke tror at det godt her inne ...

:-)

Kom ikke og si at det er uvanlig med pannekake, bacon og blåbærsyltetøy (og sukker)!? Det er jo knallgodt!

Noe mer uvanlig er det vel med pannekake med sukker og salami, men det er godt det og... ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det selges med den største selvfølge i Sparta Amfi og i Stjernehallen også.

Det har til og med godt så langt at de har begynt å selge pølse i vaffel også i Askerhallen når østfoldlagene gjester oss.

Gått.

Gjest nosigns
Skrevet

Noen av kombinasjonene er kjente for meg, men slett ikke alle.. Pølser og majones?!! wow...

Pølser og majones blir for fett i smaken, en må i tillegg spe på med ketchup og sure agurker! DA blir det godt. Dette 'tilbehøret' er også godt til leverpostei og sikkert annet.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...