Gå til innhold

Jeg er lei meg jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke så mye fornuftig å si, men det er nok ikke unormalt å føle mye av det du føler nå. Det trenger ikke nødvendigvis være savnet etter en mann, en kvinne, 2.3 unger og stasjonsvogn, men en følelse av at vi er på feil hylle her i livet, at noe et eller annet har gått feil, og det kan være vanskelig å bli kvitt følelsen av at det er vrient å gjøre noe med det.

Tiden løper fryktelig fort, og det synes som om tempoet eskalerer med tiden.

Men så lenge det er liv er det vel håp, og 31 er strengt tatt ingen alder.

Det hjelper jo jævlig lite å høre at det er flere enn deg som i ny og ne føler tiden løper fra, men hvis ditt minste problem er mangelen på single gutter, kan jeg i hvert fall garantere deg at det finnes både single gutter og single jenter der ute. Oss finnes det tjukt av, og jeg vil anta vi finnes i din by også.

Atte, du, atte, kanksje sku blitt kjærsten min ;)

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

4

• lonelyP

3

• Glimtipper

3

• EllaJo

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har også bare vært hjemme alene i kveld. I går også forsåvidt. Ikveld har jeg sett på tore på sporet, gullfisken og god kveld norge og spist chips/sjokolade og drukket brus :) Igår så jeg idol, nytt på nytt, først og sist, senkveld og queen of the damned. Koser meg skikkelig når jeg er alene, jeg! :D

Skrevet

Jeg skal "putte opp" humøret mitt ja..Det er vel ikke noe som heter "A-4" liv lenger, vel.

Jeg vil gjerne finne meg en mann, men nå vil jeg gjerne finne meg en ordentlig mann.

Det som er, er at jeg må finne meg en singel mann.

Og hvor i aller huleste finner man en singel mann i en alder av 31 år???

Alle på min alder er jo opptatt.

Jeg er jo ikke interessert i å finne en som er opptatt.

Husk at jeg lever i en liten by hvor alle er enten gifte eller samboende.

*Urk*

Jeg kjenner en skikkelig snill fyr rundt 30, men han er jo som oss han også og er mye hjemme...

Men hva er feil med 23 da? ;p

*snufs*

Skrevet

Jeg følte meg også sånn en tid og med to unger i tillegg til at jeg hater å gå på byen så jeg mørkt på å finne meg en mann igjen.

Men jeg fant ham på www.finnenvenn.no Verdens beste kjæreste! :o)

Skrevet

Har ikke så mye fornuftig å si, men det er nok ikke unormalt å føle mye av det du føler nå. Det trenger ikke nødvendigvis være savnet etter en mann, en kvinne, 2.3 unger og stasjonsvogn, men en følelse av at vi er på feil hylle her i livet, at noe et eller annet har gått feil, og det kan være vanskelig å bli kvitt følelsen av at det er vrient å gjøre noe med det.

Tiden løper fryktelig fort, og det synes som om tempoet eskalerer med tiden.

Men så lenge det er liv er det vel håp, og 31 er strengt tatt ingen alder.

Det hjelper jo jævlig lite å høre at det er flere enn deg som i ny og ne føler tiden løper fra, men hvis ditt minste problem er mangelen på single gutter, kan jeg i hvert fall garantere deg at det finnes både single gutter og single jenter der ute. Oss finnes det tjukt av, og jeg vil anta vi finnes i din by også.

Du er ikke så dum, du, SDD :)

Skrevet

Alle føler mer eller mindre eksistensiell tomhet fra tid til annen, noen mer, andre mindre. Det er helt naturlig, og kanskje endog noe vi bør. Den som aldri kommer i kontakt med annet enn seg selv som koselig, hyggelig, blid og sosialt ovenpå, har ikke kjennskap til mennesket, tror jeg.

Forresten, hvis du er i begynnelsen av 30-årene, kan du bare lene seg tilbake og vente på alle de skilte mennene som popper fram dette tiåret :)

Skrevet

Du treffer nok den rette når du minst venter det...

Min tante er passert 40 med noen år, traff sin utkårede i fjor vår, og nå venter de barn

Skrevet

Du treffer nok den rette når du minst venter det...

Min tante er passert 40 med noen år, traff sin utkårede i fjor vår, og nå venter de barn

Beklager, men det er nok bare folk som ikke er singel selv som tror slike uttalelser er trøstende! Hvorfor skal man tåle å vente til man er 40? Ikke alle kan få barn da!

Skrevet

Beklager, men det er nok bare folk som ikke er singel selv som tror slike uttalelser er trøstende! Hvorfor skal man tåle å vente til man er 40? Ikke alle kan få barn da!

Vel, jeg er singel selv... var bare ment som et eksempel

Skrevet

Vel, jeg er singel selv... var bare ment som et eksempel

Får mange sånne eksempler selv fra velmenende venner... personlig synes jeg det er bare irriterende.

Mener

Skrevet

Får mange sånne eksempler selv fra velmenende venner... personlig synes jeg det er bare irriterende.

Mener

greit, det kan være irriterende, det vet jeg selv....

ShitDiddelyDo
Skrevet

Atte, du, atte, kanksje sku blitt kjærsten min ;)

Du fortjener nok bedre enn en som ikke har lyst til å hoppe inn i noe forhold. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du er ikke så dum, du, SDD :)

Litt dum er jeg. :)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Litt dum er jeg. :)

Tror du på overnaturlige ting du også?

Jeg er også dum, visstnok...

Gjest lille rosinen
Skrevet

Når man går inn i et forhold syns jeg det er viktig at man har et eget liv i utgangspunktet og bygger videre på det i tillegg til den nye kjæresten. Ser alt for mange eksempler på jenter som venter på at den perfekte mannen skal komme og redde henne fra det kjedelige livet sitt, og når hun får en kjæreste så baseres alt på han.

Det er viktig at man bruker livet, med eller uten kjæreste, til å få det best mulig til enhver tid. Glem så godt du kan at du er singel, fokuser heller på hvordan du skal få det bedre i livet ditt sånn som det er nå. Da er du bedre rustet til å få et godt samliv sammen med din fremtidige :-)

Kan jo hende jeg trykker på noen vonde tær her, håper ikke det...

Skrevet

Du holder deg ikke for god til å ta det personlig, nei. Vel, hadde ikke ventet så mye bedre...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg går ikke rundt og "tror" på det, men jeg fornekter ikke at det kan finnes noe vi ikke kan se.

Det er alt for mange fornuftige folk som har sett ting, folk jeg stoler 100 % på.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Du holder deg ikke for god til å ta det personlig, nei. Vel, hadde ikke ventet så mye bedre...

Så fint at jeg leste dette nå, så slapp jeg å skrive det lange svaret jeg hadde tenkt å gi deg i fordomstråden din.

Siden du tenker så smått om meg, så trekker jeg meg fra trådene dine nå.

Skrevet

Så fint at jeg leste dette nå, så slapp jeg å skrive det lange svaret jeg hadde tenkt å gi deg i fordomstråden din.

Siden du tenker så smått om meg, så trekker jeg meg fra trådene dine nå.

Nei, nei, nei! Jeg mente ikke at jeg ikke hadde ventet bedre av deg, jeg mente at når jeg skrev en slik tråd, så hadde jeg ikke ventet noe annet. Beklager, det var veldig klumsete formulert :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...