Gå til innhold

Jeg er lei meg jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man går inn i et forhold syns jeg det er viktig at man har et eget liv i utgangspunktet og bygger videre på det i tillegg til den nye kjæresten. Ser alt for mange eksempler på jenter som venter på at den perfekte mannen skal komme og redde henne fra det kjedelige livet sitt, og når hun får en kjæreste så baseres alt på han.

Det er viktig at man bruker livet, med eller uten kjæreste, til å få det best mulig til enhver tid. Glem så godt du kan at du er singel, fokuser heller på hvordan du skal få det bedre i livet ditt sånn som det er nå. Da er du bedre rustet til å få et godt samliv sammen med din fremtidige :-)

Kan jo hende jeg trykker på noen vonde tær her, håper ikke det...

Dersom du har som utgangspunkt at alle single jenter lever et kjedelig liv så tråkker du hardt og brutalt på tær som ikke er spesielt ømme fra før av.

Jeg lever et særdeles aktivt liv og har det flott på mange områder. Men når man for n'te gang går på kino alene (f.eks.) fordi venninner har familien å tenke på så er det ikke helt fritt for at man savner en armkrok og en god hånd å holde i. En mann som hang fast i denne armkroken og hånden hadde heller ikke vært å forakte :o) Og når man for n'te gang er på baby besøk og selv har lyst på en... ikke så lett alltid å holde motet oppe.

Min opplevelse er at det er svært få single menn som er aktive og ute blant folk. Hvorfor det?

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

4

• lonelyP

3

• Glimtipper

3

• EllaJo

3

Mest aktive i denne tråden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...