Gå til innhold

hva hetr den sange?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Yes ettrt en tur på byen så er det en sang jeg synes er vvelidh fin.. den går sånn...

If you're lookin like that then da da dda da da da da dadadada ada nanananana

ok det skal være tekst der det strå dadada men jeg husker ikke d.. noen forslag til hvilken sang dette er? Det er en jente som synger den og den er ny... en popsang..

Skrevet

Hehehe... var det en morsom fest? ;)

Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med låta, men kan sove på det! ;)

Skrevet

Er det denne::

"If you think im sexy, and you want my body, come on baby let me show..." ... eller no...

DA NA NA NAAAAA NAAAAA NANANANANAAAA NANANANAAAAA!

men husker ikke hva den heter... grrr :P

Skrevet

hohoho høres ut som du hadde det gøy i natt! *s*

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

"If you think im sexy, and you want my body, come on baby let me show..." ... eller no...

Den er ikke ny, det er Rod Stuart sin "Da Ya think I'm sexy".

Gjest When you're..
Skrevet

Westlife - When your're looking like that.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Heldigvis ikke bare jeg som tok turen innom Internett i natt ;)

Skrevet

Nå husker jeg ikke hvordan sangen gikk men det er definitivt ikke den sangen, den synes jeg ikke er så fin :)

Skrevet

Heldigvis ikke bare jeg som tok turen innom Internett i natt ;)

Det kjipe er at jeg nå ikke lenger husker hvordan sangen gikk engang, og det er jo umulig å vite hvilken sang jeg mener utifra det jeg har prestert å skrive inatt ;)

Skrevet

hohoho høres ut som du hadde det gøy i natt! *s*

Absolutt!! Jeg danset så mye at jeg idag har vondt i ribbena av alle ting.. men det var verdt det ;)

Skrevet

Hehehe... var det en morsom fest? ;)

Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med låta, men kan sove på det! ;)

Var på vors og deretter byen, veldig morsomt, og jeg danset mye til denne sangen her, som jeg idag ikke engang husker hvordan går ;)

Skrevet

Jeg er ganske ikker på at det ikke er den :)

Jeg husker ikke hvordan den sangen jeg snakker om går lenger, men jeg mener å huske at det er ikke teksten. :)

Skrevet

Absolutt!! Jeg danset så mye at jeg idag har vondt i ribbena av alle ting.. men det var verdt det ;)

"men det var verdt det ;) "

Det tror jeg på du!

Vet godt hvor moro det er å danse seg gjennom natta, det er virkelig verdt både ømme ribbein og evt. andre ettervirkninger. :-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det kjipe er at jeg nå ikke lenger husker hvordan sangen gikk engang, og det er jo umulig å vite hvilken sang jeg mener utifra det jeg har prestert å skrive inatt ;)

He he..neste gang så laster du ned sangen i fylla ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Westlife har vel ingen jenter med?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...