Gå til innhold

Til dere som trøstet meg da jeg trodde jeg strøk på eksamen..

Anbefalte innlegg

Gjest studentinnen
Skrevet

før jul. Jeg hadde bommet litt på en oppgave, definert feil og hadde derfor følgefeil og mangler.

Jeg fikk en C! Strålende fornøyd. Prestasjonen min var tydeligvis ikke så ille som jeg fryktet.

Kom på at jeg måtte takke og oppdatere da den som skrev for lang oppgave gjorde det.

Gjest Isbinne
Skrevet

Grattis! Som oftest går det bedre enn man tror. I eksamenssammenheng kan man ikke stole på magefølelsen :-)

Skrevet

Gratulerer! Selv om en tror det gikk dårlig, går det som regel bra!

Skrevet

gratulerer:)

er selv spent på min semesteroppgave som jeg får sensur på om en ukes tid. Har absolutt null følelse om hvordan det har gått. Håper det holder til en C. Nå må jeg atter igang med en ny semesteroppgave og da er det greit å vite at man ikke har strøket fra før

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...