Gå til innhold

Nysgerrigper! (langt og lite spennende)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære nysgjerrige mann! Siden du stadig leter etter noe jeg har skrevet her inne, skal jeg belønne jakten din med et innlegg. Jeg burde vel skrive her hva jeg tenker for tiden, akkurat nå er jeg glad fordi jeg har visst stått i et fag til, hyggelig overraskelse på en søndag! Ellers tror jeg kanskje jeg har funnet en jobb jeg kunne like, skal søke i morgen. Noe annet må være at jeg tror jeg skal opplyse deg om litt om hva jeg legger i en date; det forutsetter deg og meg, og helst ikke pc'en ;-)! Men du er tilgitt fordi det var underholdene å se på! Håper det blir som på fredag neste gang!

Mobilen min virker igjen, og det er fint.Så regn med sms terror i dag også :-)! Det ble noe krøll når jeg puttet sim-kortet mitt i mobilen din så nå vet jeg hva du har sendt til andre, for det ble med over i min mobil når jeg byttet tilbake! Panikk nå? Hehe!

Ha en fin kveld, vennen min!

Fortsetter under...

Skrevet

"nå vet jeg hva du har sendt til andre.."

"Gratulerer" med en nedrig handling og et brudd på privatlivet. Du har min dypeste forakt.

Skrevet

"Gratulerer" med en nedrig handling og et brudd på privatlivet. Du har min dypeste forakt.

Det var nå ikke så mye interesant å lese i den ene meldingen som ble med er jeg redd. Forsåvidt enig med deg. Snoking i andres telefoner er brudd på privatlivets fred, og medfører dyp forakt.

Skrevet

Det var nå ikke så mye interesant å lese i den ene meldingen som ble med er jeg redd. Forsåvidt enig med deg. Snoking i andres telefoner er brudd på privatlivets fred, og medfører dyp forakt.

Tror neppe noen får forståelse for det nei.

Skrevet

Det er da ikke min feil at meldingen hans klebet seg fast til mitt simkort! Den ble slettet umiddelbart også, fikk bare med meg ordet "panikk", jeg, og skjønte at denne er ikke min...

Skrevet

Skulle jeg være interessert i innholdet på mobilen din, min kjære, ville jeg spurt! Du får ha den i fred!

Annonse

Skrevet

Tror neppe noen får forståelse for det nei.

Mobilen min er nesten på lik linje med tannbørsten, KUN min. Ikke bruker jeg andres og ikke låner jeg bort min:)Eller det blir som å lese noen andres brev i smug...fysj og fysj...

Skrevet

Skulle jeg være interessert i innholdet på mobilen din, min kjære, ville jeg spurt! Du får ha den i fred!

regner med du hadde spurt ja :) og det skal legges til historien her at det IKKE var din feil at den ble med.

Skrevet

Mobilen min er nesten på lik linje med tannbørsten, KUN min. Ikke bruker jeg andres og ikke låner jeg bort min:)Eller det blir som å lese noen andres brev i smug...fysj og fysj...

Det var hans forslag å putte mitt sim kort i hans mobil når min streiket.Jeg er enig, hadde blitt sur om noen snoket i mobilen min, selv om innholdet ikke er noe spennende. Jeg er redd vi har delt tannbørste en gang... Dessverre ordla jeg meg feil når jeg skrev trådstarten, jeg har faktisk ikke snoket i hans mobil, og det vet han.

Skrevet

regner med du hadde spurt ja :) og det skal legges til historien her at det IKKE var din feil at den ble med.

Nettopp! Jeg liker den skinnende rustningen du har på i dag!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...