Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

Jeg er 5+3 uker på vei. Jeg liker å sove på magen. men det jeg lurer på er om det kan være farlig for babyen. Jeg har prøvd å ligge på ryggen men da får jeg ikke sovet. I tillegg har jeg veldig vonde bryster. Det stikker i dem er det vanlig.

Håper at noen kan svare på spørsmålene mine.

hilsen

Videoannonse
Annonse
fuji1365380447
Skrevet

Fosteret ligger godt beskyttet inne i livmoren, og kan ikke bli skadet av påvirking utenfra.

Du kan trygt sove på magen!

Men når magen vokser seg veldig stor, vil det nok bli umulig å sover på magen...

Skrevet

Du kan ligge og sove på magen så lenge du syns det er behagelig.

Det blir ubehagelig for deg lenge før det blir ubehagelig for fosteret ;-)

Skrevet

"Babyen" er bare et lite embryo på noen få mm enda, så du kan trygt ligge på magen. Har derimot lest at om en ligger på sin venstre side, får en bedre blodforsyning til livmor og embryo/foster - så det er jo noe å tenke på! :)

Skrevet

Jeg sover på magen i uke 23. HAr stor mage med mye fostervann. Magen er veldig myk og føyer seg. Havner der i søvne. Våkner av at jeg kjenner sparkene bedre. Men da har jeg nok ligget sånn en stund. Kjennes sånn ut i bekkenet.

Skrevet

Ikke noe problem.

Når du fysisk ikke får det til, ja da sier det seg selv.

Lykke til i svangerskapet!

Skrevet

Jeg sov på magen så lenge jeg klarte det, i begge mine svangerskap. Da det ikke var behagelig lenger, lå jeg mest på siden. Det ble også løsningen en periode etter fødslene, fordi brystene var lekke og såre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...