Gjest frustrert nuh Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Kan noen hjelpe meg med et lite problem jeg har på dataen? Jeg har XP, og når jeg slår på dataen så står det to brukerkontoer, og under hver bruker det å stå f.eks "1 ulest epostmelding". Nå har det vært noen her og lånt dataen min og de har brukt MSN. Nå står det "3 uleste epostmeldinger" på meg, og det er med mailen til en av de som lånte maskina. Hvordan får jeg bort denne meldingen? 0 Siter
Gjest frustrert nuh Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Du må endre bruker på msn'en. Brukeren på msn er meg, men fremdeles står det 3 uleste meldinger. Når jeg holder pila over det, så får jeg opp mailadressen til gjesten. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Brukeren på msn er meg, men fremdeles står det 3 uleste meldinger. Når jeg holder pila over det, så får jeg opp mailadressen til gjesten. Logg av og logg på igjen. Står det noe da om å endre bruker? I en rullemeny kommer kanskje den andres mailadresse og din opp? Klikk på din adresse. Når den andre har brukt msn må h*n ha endret opplysningene til sin mail-adresse, så du må endre det tilbake. 0 Siter
Gjest Ripley Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Logg av og logg på igjen. Står det noe da om å endre bruker? I en rullemeny kommer kanskje den andres mailadresse og din opp? Klikk på din adresse. Når den andre har brukt msn må h*n ha endret opplysningene til sin mail-adresse, så du må endre det tilbake. Nei, sier jeg. Nå har det stått sånn i to tre dager, og jeg har logget meg inn flere ganger på msn med min egen adresse. Likevel blir meldingen stående. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Nei, sier jeg. Nå har det stått sånn i to tre dager, og jeg har logget meg inn flere ganger på msn med min egen adresse. Likevel blir meldingen stående. Da vet jeg ikke hva du kan gjøre. Merkelig at du ikke kan logge den andre adressen av. 0 Siter
Gjest Ripley Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Da vet jeg ikke hva du kan gjøre. Merkelig at du ikke kan logge den andre adressen av. (nå ble jeg visst så frustrert at jeg glemte å bytte nicket også) Meldingen om 3 uleste meldinger står under brukerkontoen min og det virker som om den er uavhengig av hvem som er logget på msn. Det som trolig har skjedd er at vedkommende har brukt msn og fått epost og ikke sjekket dem mens h*n var her, så logget ut og logget meg på igjen. Så nå får jeg ikke fjernet den meldingen på velkomstbildet fordi vedkommende var så smart å ikke lese eposten sin mens h*n var her. Blæ. > 0 Siter
tonie Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 (nå ble jeg visst så frustrert at jeg glemte å bytte nicket også) Meldingen om 3 uleste meldinger står under brukerkontoen min og det virker som om den er uavhengig av hvem som er logget på msn. Det som trolig har skjedd er at vedkommende har brukt msn og fått epost og ikke sjekket dem mens h*n var her, så logget ut og logget meg på igjen. Så nå får jeg ikke fjernet den meldingen på velkomstbildet fordi vedkommende var så smart å ikke lese eposten sin mens h*n var her. Blæ. > Hadde samme problem for en stund siden. Jeg ante ikke hvordan jeg skulle fjerne det, prøvde alt. Det ble ikke borte før jeg gjenoppretta systemet til dagen før vedkommende brukte dataen. Det finnes helt sikkert en enklere måte å gjøre det på...:-) 0 Siter
Gemini Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 (nå ble jeg visst så frustrert at jeg glemte å bytte nicket også) Meldingen om 3 uleste meldinger står under brukerkontoen min og det virker som om den er uavhengig av hvem som er logget på msn. Det som trolig har skjedd er at vedkommende har brukt msn og fått epost og ikke sjekket dem mens h*n var her, så logget ut og logget meg på igjen. Så nå får jeg ikke fjernet den meldingen på velkomstbildet fordi vedkommende var så smart å ikke lese eposten sin mens h*n var her. Blæ. > Har du logget og restartet av pc-en også? 0 Siter
Gjest Ripley Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Har du logget og restartet av pc-en også? Flere ganger. 0 Siter
Gjest Ripley Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Hadde samme problem for en stund siden. Jeg ante ikke hvordan jeg skulle fjerne det, prøvde alt. Det ble ikke borte før jeg gjenoppretta systemet til dagen før vedkommende brukte dataen. Det finnes helt sikkert en enklere måte å gjøre det på...:-) Ah, der sa du noe. Det er jo den ultimate svenskeløsningen, men det har jeg jo gjort før når jeg ikke har fått til noe. Takk for tipset. 0 Siter
tonie Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Ah, der sa du noe. Det er jo den ultimate svenskeløsningen, men det har jeg jo gjort før når jeg ikke har fått til noe. Takk for tipset. Nå sitter nok datafolket og himler hvis de ser oss, hehe. 0 Siter
Gjest Ripley Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Nå sitter nok datafolket og himler hvis de ser oss, hehe. Det driter jeg i, for det hjalp! 0 Siter
Gjest datafolket Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Nå sitter nok datafolket og himler hvis de ser oss, hehe. Det viktigste er at man får løst problemer på en måte man får til selv, ikke at måten er verdens lureste 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Det viktigste er at man får løst problemer på en måte man får til selv, ikke at måten er verdens lureste Den regel lever jeg etter ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.