Gå til innhold

Hjelp meg med noe datatull!

Anbefalte innlegg

Gjest frustrert nuh
Skrevet

Kan noen hjelpe meg med et lite problem jeg har på dataen? Jeg har XP, og når jeg slår på dataen så står det to brukerkontoer, og under hver bruker det å stå f.eks "1 ulest epostmelding".

Nå har det vært noen her og lånt dataen min og de har brukt MSN. Nå står det "3 uleste epostmeldinger" på meg, og det er med mailen til en av de som lånte maskina.

Hvordan får jeg bort denne meldingen?

Fortsetter under...

Gjest frustrert nuh
Skrevet

Du må endre bruker på msn'en.

Brukeren på msn er meg, men fremdeles står det 3 uleste meldinger. Når jeg holder pila over det, så får jeg opp mailadressen til gjesten.

hare1365380455
Skrevet

Brukeren på msn er meg, men fremdeles står det 3 uleste meldinger. Når jeg holder pila over det, så får jeg opp mailadressen til gjesten.

Logg av og logg på igjen. Står det noe da om å endre bruker? I en rullemeny kommer kanskje den andres mailadresse og din opp? Klikk på din adresse.

Når den andre har brukt msn må h*n ha endret opplysningene til sin mail-adresse, så du må endre det tilbake.

Skrevet

Logg av og logg på igjen. Står det noe da om å endre bruker? I en rullemeny kommer kanskje den andres mailadresse og din opp? Klikk på din adresse.

Når den andre har brukt msn må h*n ha endret opplysningene til sin mail-adresse, så du må endre det tilbake.

Nei, sier jeg. Nå har det stått sånn i to tre dager, og jeg har logget meg inn flere ganger på msn med min egen adresse. Likevel blir meldingen stående.

hare1365380455
Skrevet

Nei, sier jeg. Nå har det stått sånn i to tre dager, og jeg har logget meg inn flere ganger på msn med min egen adresse. Likevel blir meldingen stående.

Da vet jeg ikke hva du kan gjøre. Merkelig at du ikke kan logge den andre adressen av.

Annonse

Skrevet

Da vet jeg ikke hva du kan gjøre. Merkelig at du ikke kan logge den andre adressen av.

(nå ble jeg visst så frustrert at jeg glemte å bytte nicket også) ;)

Meldingen om 3 uleste meldinger står under brukerkontoen min og det virker som om den er uavhengig av hvem som er logget på msn.

Det som trolig har skjedd er at vedkommende har brukt msn og fått epost og ikke sjekket dem mens h*n var her, så logget ut og logget meg på igjen. Så nå får jeg ikke fjernet den meldingen på velkomstbildet fordi vedkommende var så smart å ikke lese eposten sin mens h*n var her.

Blæ. >:(

Skrevet

Meldingen om 3 uleste meldinger står under brukerkontoen min og det virker som om den er uavhengig av hvem som er logget på msn.

Det som trolig har skjedd er at vedkommende har brukt msn og fått epost og ikke sjekket dem mens h*n var her, så logget ut og logget meg på igjen. Så nå får jeg ikke fjernet den meldingen på velkomstbildet fordi vedkommende var så smart å ikke lese eposten sin mens h*n var her.

Hadde samme problem for en stund siden. Jeg ante ikke hvordan jeg skulle fjerne det, prøvde alt. Det ble ikke borte før jeg gjenoppretta systemet til dagen før vedkommende brukte dataen. Det finnes helt sikkert en enklere måte å gjøre det på...:-)

Skrevet

Har du logget og restartet av pc-en også?

Skrevet

Har du logget og restartet av pc-en også?

Flere ganger.

Skrevet

Hadde samme problem for en stund siden. Jeg ante ikke hvordan jeg skulle fjerne det, prøvde alt. Det ble ikke borte før jeg gjenoppretta systemet til dagen før vedkommende brukte dataen. Det finnes helt sikkert en enklere måte å gjøre det på...:-)

Ah, der sa du noe. Det er jo den ultimate svenskeløsningen, men det har jeg jo gjort før når jeg ikke har fått til noe. Takk for tipset. :)

Skrevet

Ah, der sa du noe. Det er jo den ultimate svenskeløsningen, men det har jeg jo gjort før når jeg ikke har fått til noe. Takk for tipset. :)

Nå sitter nok datafolket og himler hvis de ser oss, hehe.

Skrevet

Det driter jeg i, for det hjalp! :)

Annonse

Gjest datafolket
Skrevet

Det viktigste er at man får løst problemer på en måte man får til selv, ikke at måten er verdens lureste

Gjest Shira12
Skrevet

Det viktigste er at man får løst problemer på en måte man får til selv, ikke at måten er verdens lureste

Den regel lever jeg etter ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...