Gå til innhold

Den VERSTE reklamen - "dol-fisken"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lanserer en ny tråd, med en uhøytidelig kåring av den verste reklamen på tv.

Første nominerte er Specsavers.

Andre?

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• citygirl

7

• flisa

3

• morsan

3

• Lucretia

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det må bli den reklamen for et hårfargingsmiddel med Vendela Kirsebom. Den er bare helt pinlig dårlig.

Skrevet

Synes reklamefilmene til 1881 er fryktelig irriterende!

Gjest sirikat
Skrevet

Comfort tøymykner. Pelle burde klippes i stykker.

Burger King.

Gjest Shira12
Skrevet

Det må bli den reklamen for et hårfargingsmiddel med Vendela Kirsebom. Den er bare helt pinlig dårlig.

Helt enig, den er så falsk at jeg omtrent ikke klarer og se på den, blir flau på hennes vegne.

Skrevet

Comfort tøymykner. Pelle burde klippes i stykker.

Burger King.

*lol*

Eller kokvaskes uten tøymyker. Og deles ut til bikkja etterpå.

Hva med Libresse... Nå også uten med og dobbel. Eller noe.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Enig

Skrevet

Zon. "Når du vet hvor du har vondt, hvorfor behandle HELE kroppen?" I et rart, falskt tonefall.

laguna1365380434
Skrevet

Enig! Den er bare verst! Og den der for "zon"salve eller noe.." Hvorfor behandla hele kroppen"...Brrr! Kjip den også.

I tilleg har jeg i mot de fleste reklamer med "søte" barn som enten spiser frokostblanding eller som har noe med tøyvask å gjøre. Fysj.(eksempelvis, han lille, blonde gutten i treet..fysj&fysj!!;-))

:-)

Skrevet

Tøymykner. En flau og totalt ididotisk greie. Jeg husker ikke hvilken tøymykner, og jeg gidder ikke se etter.

Skrevet

Tøymykner. En flau og totalt ididotisk greie. Jeg husker ikke hvilken tøymykner, og jeg gidder ikke se etter.

Enig. Den er nesten verre enn Zon.

Gjest sirikat
Skrevet

*lol*

Eller kokvaskes uten tøymyker. Og deles ut til bikkja etterpå.

Hva med Libresse... Nå også uten med og dobbel. Eller noe.

Vote for change?? Aaahh

Skrevet

Lurer på om enkelte i reklamebransjen tror vi er dumme... Men amerikanske reklamer er mye verre. Der er alle lykkelige og bælmer cola på stranda hele dagen. *Puke*

Skrevet

Helt enig . og det verst er at man ser den koster FLESK.

Skrevet

Synes reklamefilmene til 1881 er fryktelig irriterende!

Ho Sigrid? - blæh!

Skrevet

Vote for change?? Aaahh

Og hvorfor tror de at all mens-væske er blå?????

Ja til ærlige reklamer!

Skrevet

Det middelet mot avføringsproblemer - snakkende navler - - den blir jeg jo kvalm av!

Skrevet

Enig i at Specsaversreklamen er teit, men jeg syns den reklamen for Zon er verre

Skrevet

Enig i at Specsaversreklamen er teit, men jeg syns den reklamen for Zon er verre

Jeg har ikke sett zon reklamen... Men forstår jeg ikke har gått glipp av noe. ELler har jeg sett den, men den var så dårlig at jeg har fortrengt det???

Men vi har noen gode sølvfisker her;

zon

vendela

specsavers

tøymykern

flere?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...