Gå til innhold

Den VERSTE reklamen - "dol-fisken"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Zon. "Når du vet hvor du har vondt, hvorfor behandle HELE kroppen?" I et rart, falskt tonefall.

Ja, den stemmer jeg på!

Spy!

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• citygirl

7

• flisa

3

• morsan

3

• Lucretia

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Loreal-reklamer, samt alle andre sminke, hårfarge osv. Dritkjedelig...

Skrevet

Synes reklamefilmene til 1881 er fryktelig irriterende!

Enig.

Skrevet

Irriterende, ja. Men du verden så effektive. Det er alltid den spørretjenesten jeg husker først.

Skrevet

Zon, Vendela og 1881 er forferdelige..

Takler heller ikke Pepsi max-reklamene..Don't worry, there's no sugar..blæh!! Bytter alltid kanal når de kommer..

Skrevet

Absolutt alle tannkremreklamene.

"..........................................."

Skrevet

Det middelet mot avføringsproblemer - snakkende navler - - den blir jeg jo kvalm av!

Enig med deg! Den reklamen med snakkende navler er fæl... Jeg blir også kvalm!

Skrevet

Garnier Nutriss reklamen med Vendela!! Den er så falsk og dum at jeg har ikke ord...

Skrevet

Zon. "Når du vet hvor du har vondt, hvorfor behandle HELE kroppen?" I et rart, falskt tonefall.

Hahaha ja den er jo så rar, er hun svensk eller norsk eller hva er det hun snakker liksom?

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Det som irriterer meg mest ved reklamene til 1881 er at de later som om de valgte nummeret selv!

Da opplysningsnummrene ble delt ut, var det ved loddtrekning.

Reklamen forutsetter at ingen husker det :(

Skrevet

Det som irriterer meg mest ved reklamene til 1881 er at de later som om de valgte nummeret selv!

Da opplysningsnummrene ble delt ut, var det ved loddtrekning.

Reklamen forutsetter at ingen husker det :(

Neste gang du bruker tjenesten, kan du også tenke på at du betaler dyrt for all reklamen.

Skrevet

Har ikke bestemt meg hvem av disse to jeg synes er mest falsk og ekkel. Vendela-reklamen eller hu falske dama med hudkremen eller hva det er, som jeg nå har lært her heter Zon. Æsj og fysj, At Vendela i det hele tatt ville være med på den, er for meg en gåte.

Skrevet

Det må bli den reklamen for et hårfargingsmiddel med Vendela Kirsebom. Den er bare helt pinlig dårlig.

hvordan er den?

Skrevet

hvordan er den?

glem det, leste lenger oppe. Det er den med hun som snakker med mora i telefonen? "joda mamma den er mye bedre enn din farge"

så det er dama som heter vendela?

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Neste gang du bruker tjenesten, kan du også tenke på at du betaler dyrt for all reklamen.

Jeg bruker aldri 1881 tjenesten siden den er så dyr :)

Skrevet

1. Zon

2. Comfort

3. Alle reklamer for såkalte kvinneprodukter

Skrevet

Zon-reklamen.

Dr. Greves intimsåpe.

Den hårfargereklamen med Vendela Kirsebom.

Skrevet

Hahaha ja den er jo så rar, er hun svensk eller norsk eller hva er det hun snakker liksom?

Har sett maken på svensk tv, reklamen for Zon altså. Og de er kliss like.

Så jeg gjetter på at reklamen er lagd i Sverige med en norsk skuespiller som har bodd i Sverige i 14 år!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...