citygirl Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Skrevet 22. januar 2006 Tror zon stikker av med seieren her, den har flest stemmer:-) (Jeg har forslkt å finne ut av denne reklamen, men kan ikke huske å ha sett den. Tv3??? Det har ikke jeg) 0 Siter
cecily Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Tele2 og Small Bill er også utrolig ubeskrivelig teit. 0 Siter
morsan Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 glem det, leste lenger oppe. Det er den med hun som snakker med mora i telefonen? "joda mamma den er mye bedre enn din farge" så det er dama som heter vendela? Wow! En som ikke kjenner til Vendela! ;-) Ja, modellen er Vendela Kirsebom, tidligere toppmodell, nå gift med Thomessen, nestleder i Venstre. 0 Siter
morsan Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Er enig i mange av de nominerte nedenfor, men vil legge til en ny en: Hun dama som prøvesmaker Tine melk med kaffesmak! Hilsen aksjonen "nei til slurping"!! ;-) 0 Siter
citygirl Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Skrevet 23. januar 2006 Er enig i mange av de nominerte nedenfor, men vil legge til en ny en: Hun dama som prøvesmaker Tine melk med kaffesmak! Hilsen aksjonen "nei til slurping"!! ;-) Tele2 fikk ikke være med i finalen i går, men det var en stor glipp. Jeg er veldig lei av små kortvokste (diplomatisk, sant...) menner som bokser og sykler. 0 Siter
Gjest riggy Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Garnier Nutriss reklamen med Vendela!! Den er så falsk og dum at jeg har ikke ord... så enig.... 0 Siter
Lucretia Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Wow! En som ikke kjenner til Vendela! ;-) Ja, modellen er Vendela Kirsebom, tidligere toppmodell, nå gift med Thomessen, nestleder i Venstre. Hm? Er hun norsk? Trodde det var dårlig dubbing på den reklamen! Hehe. Jaja, jeg følger ikke så godt med i modell-verdenen. Ei heller i politikken Faktisk hadde jeg hørt navnet før men trodde det var et kallenavn eller noe. "Kirsebom"? 0 Siter
morsan Skrevet 25. januar 2006 Skrevet 25. januar 2006 Hm? Er hun norsk? Trodde det var dårlig dubbing på den reklamen! Hehe. Jaja, jeg følger ikke så godt med i modell-verdenen. Ei heller i politikken Faktisk hadde jeg hørt navnet før men trodde det var et kallenavn eller noe. "Kirsebom"? Husker ikke helt "opphavshistorien" hennes, men tror hun er delvis norsk ihvertfall, men har bodd mye i utlandet. Og hun snakker akkurat sli som på den reklamen! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.