Gå til innhold

Den VERSTE reklamen - "dol-fisken"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror zon stikker av med seieren her, den har flest stemmer:-)

(Jeg har forslkt å finne ut av denne reklamen, men kan ikke huske å ha sett den. Tv3??? Det har ikke jeg)

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• citygirl

7

• flisa

3

• morsan

3

• Lucretia

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Tele2 og Small Bill er også utrolig ubeskrivelig teit.

Skrevet

glem det, leste lenger oppe. Det er den med hun som snakker med mora i telefonen? "joda mamma den er mye bedre enn din farge"

så det er dama som heter vendela?

Wow! En som ikke kjenner til Vendela! ;-)

Ja, modellen er Vendela Kirsebom, tidligere toppmodell, nå gift med Thomessen, nestleder i Venstre.

Skrevet

Er enig i mange av de nominerte nedenfor, men vil legge til en ny en:

Hun dama som prøvesmaker Tine melk med kaffesmak!

Hilsen aksjonen "nei til slurping"!! ;-)

Skrevet

Er enig i mange av de nominerte nedenfor, men vil legge til en ny en:

Hun dama som prøvesmaker Tine melk med kaffesmak!

Hilsen aksjonen "nei til slurping"!! ;-)

Tele2 fikk ikke være med i finalen i går, men det var en stor glipp. Jeg er veldig lei av små kortvokste (diplomatisk, sant...) menner som bokser og sykler.

Skrevet

Garnier Nutriss reklamen med Vendela!! Den er så falsk og dum at jeg har ikke ord...

så enig....

Skrevet

Wow! En som ikke kjenner til Vendela! ;-)

Ja, modellen er Vendela Kirsebom, tidligere toppmodell, nå gift med Thomessen, nestleder i Venstre.

Hm? Er hun norsk? Trodde det var dårlig dubbing på den reklamen! Hehe. Jaja, jeg følger ikke så godt med i modell-verdenen. Ei heller i politikken :P

Faktisk hadde jeg hørt navnet før men trodde det var et kallenavn eller noe. "Kirsebom"?

Skrevet

Hm? Er hun norsk? Trodde det var dårlig dubbing på den reklamen! Hehe. Jaja, jeg følger ikke så godt med i modell-verdenen. Ei heller i politikken :P

Faktisk hadde jeg hørt navnet før men trodde det var et kallenavn eller noe. "Kirsebom"?

Husker ikke helt "opphavshistorien" hennes, men tror hun er delvis norsk ihvertfall, men har bodd mye i utlandet.

Og hun snakker akkurat sli som på den reklamen! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...