Gå til innhold

Trang forhud, div spørsmål for både jenter og gutter.

Anbefalte innlegg

Gjest Armyboy

Har noen blitt operert for trang forhud? Hvor lang tid tok det før du kunne ha sex igjen? Og hvor mye kostet inngrepet? Har avtalt å møte ei for å ha sex om en måned, når jeg er hjemme fra militæret. Men har aldri hatt sex før, har vært plaget med dårlig selvtillit på denne fronten ei stund pga trang forhud. Men har mannet meg opp i det siste, så dette er noe jeg virkelig vil gjøre, trang forhud eller ikke. Men aller helst det siste :) Så vil gjerne få gjort inngrepet nå hvis det er nok tid for at det skal gro skikkelig. Hvis ikke, hvordan er det å ha sex med trang forhud? Kommer til å bruke kondom så er ikke så bekymret for at det skal bli ubehagelig for meg, vil bare ikke bli ledd opp i trynet når jeg drar ned buksa. Hvordan reagerer ei jente på å ligge med en med trang forhud? Hjelp! :)

Fortsetter under...

Gjest Hold kniven unna

Ikke la dem skjære i den, kun absolutt siste utvei. En steroidkrem og strekking er tilstrekkelig for de fleste (95%), hvis du ikke har arrvev eller andre misdannelser. Forhuden utvider seg, begynner å vokse når den strekkes. Det er den laget for og vil naturlig gjøre. Det tar noen uker, men den kan vokse til så vid du vil. Senere vil den bli så tøyelig at du kan trekke den langt nedover skaftet.

Gjest Armyboy

Ikke la dem skjære i den, kun absolutt siste utvei. En steroidkrem og strekking er tilstrekkelig for de fleste (95%), hvis du ikke har arrvev eller andre misdannelser. Forhuden utvider seg, begynner å vokse når den strekkes. Det er den laget for og vil naturlig gjøre. Det tar noen uker, men den kan vokse til så vid du vil. Senere vil den bli så tøyelig at du kan trekke den langt nedover skaftet.

Interessant, trodde kniven var den eneste løsningen. Vil mye heller prøve noe annet først, så dette høres bra ut. Har ikke noen misdannelser som jeg vet om, en krum penis kan vel ikke regnes som det? Dette vil vel også bli mye billigere enn operasjon hvis det funker, som er bra siden usle 120 kr dagen ikke akkurat er noe å skryte av :P

Gjest Hold kniven unna

Interessant, trodde kniven var den eneste løsningen. Vil mye heller prøve noe annet først, så dette høres bra ut. Har ikke noen misdannelser som jeg vet om, en krum penis kan vel ikke regnes som det? Dette vil vel også bli mye billigere enn operasjon hvis det funker, som er bra siden usle 120 kr dagen ikke akkurat er noe å skryte av :P

Til og med legene våre har trodd det, og at forhuden ikke har noen funksjon/nytte :-(

Senere års forskning har vist noe annet, til manges forskrekkelse.

Du har et godt utgangspunkt hvis du ikke har infeksjonsarrvev eller misdannelser. Egentlig kan du bare strekke den selv hver dag med litt olje, og den begynner normalt å vokse etter en uke eller to. Bare pass på at den ikke glipper bakover og fastner stramt bak hodet. Hos lege får du en krem som påskynder prosessen. Hvis du har mistanke om at noe er galt utover det, bør du også kontakte lege.

ShitDiddelyDo

Det tar tid å få utført inngrepet. Selv hos en privatpraktiserende kirurg måtte jeg vente i ca. 1 måned på inngrepet, og grunnen til at jeg fikk det så raskt var at jeg skulle i militæret kort tid etter at jeg gikk til legen.

Jeg ble først satt på venteliste på et sykehus, men da var ventetiden ca. 6 måneder. Dette er rundt 10 år siden, og jeg vil tro køen er lengre i dag.

Så du får uansett ikke gjort det før daten du har om 1 måned.

Når du går til legen vil han gi deg to alternativer. Snitting, altså et snitt nedover forhuden slik at hodet får mer plass, eller full omskjæring.

Jeg ble anbefalt å gå for full omskjæring av både kirurg og lege. Dette av kosmetiske hensyn. Det ser mye bedre ut.

Men hva du velger å gjøre er opp til deg. Les på nettet.

Dersom du går for full omskjæring er det gjort på en halvtimes tid hos en kirurg. Det er ikke vondt. Du får lokalbedøvelse i selve forhuden, et stikk du ikke kjenner. Så skjæres det, og sys igjen.

Jeg fikk sting som forsvant av seg selv.

Det er ikke ubehagelig i ettertid, utover normal kløe i forbindelse med et sår som gror.

Jeg husker ikke hvor lang tid det gikk før kølla var fit for fight, siden jeg ikke hadde spesielt mye sex rundt den perioden og dro rett i militæret, men hvis jeg sier 4 uker tar jeg nok i ganske kraftig. Vil tro den til nød kan funke så fort stinga har gått, en ukes tid etter inngrepet.

Selv om det nok er lurt å vente litt lenger.

Jeg er meget fornøyd med full omskjæring. Fatter ikke at flere kapper av denne uhumskheten.

Jeg betalte forresten ca. 1000 kroner hos en privatpraktiserende kirurg.

Vil tro det koster litt mer i dag.

ShitDiddelyDo

Det tar tid å få utført inngrepet. Selv hos en privatpraktiserende kirurg måtte jeg vente i ca. 1 måned på inngrepet, og grunnen til at jeg fikk det så raskt var at jeg skulle i militæret kort tid etter at jeg gikk til legen.

Jeg ble først satt på venteliste på et sykehus, men da var ventetiden ca. 6 måneder. Dette er rundt 10 år siden, og jeg vil tro køen er lengre i dag.

Så du får uansett ikke gjort det før daten du har om 1 måned.

Når du går til legen vil han gi deg to alternativer. Snitting, altså et snitt nedover forhuden slik at hodet får mer plass, eller full omskjæring.

Jeg ble anbefalt å gå for full omskjæring av både kirurg og lege. Dette av kosmetiske hensyn. Det ser mye bedre ut.

Men hva du velger å gjøre er opp til deg. Les på nettet.

Dersom du går for full omskjæring er det gjort på en halvtimes tid hos en kirurg. Det er ikke vondt. Du får lokalbedøvelse i selve forhuden, et stikk du ikke kjenner. Så skjæres det, og sys igjen.

Jeg fikk sting som forsvant av seg selv.

Det er ikke ubehagelig i ettertid, utover normal kløe i forbindelse med et sår som gror.

Jeg husker ikke hvor lang tid det gikk før kølla var fit for fight, siden jeg ikke hadde spesielt mye sex rundt den perioden og dro rett i militæret, men hvis jeg sier 4 uker tar jeg nok i ganske kraftig. Vil tro den til nød kan funke så fort stinga har gått, en ukes tid etter inngrepet.

Selv om det nok er lurt å vente litt lenger.

Jeg er meget fornøyd med full omskjæring. Fatter ikke at flere kapper av denne uhumskheten.

Jeg betalte forresten ca. 1000 kroner hos en privatpraktiserende kirurg.

Vil tro det koster litt mer i dag.

"Fatter ikke at flere kapper av denne uhumskheten."

Fatter ikke at IKKE flere... skulle det stå.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...