Gå til innhold

Er det dumt å reise til Paris i mars?

Anbefalte innlegg

Gjest snøball
Skrevet

Har SÅ lyst til å reise til en storby, så snart så mulig, er så reisesyk, men er det kaldt i paris i mars? Hva med Praha? Det er kanskje bedre å reise til Praha i mars, enn til Paris? Hadde egentlig lyst til å reise til Paris i mai, for det er så mye varmere der i mai, men det er så lenge å vente til... Hva mener dere? Hvor kan man reise i mars?

Fortsetter under...

Gjest Been there, done that
Skrevet

Jeg ville har reist mye lenger sør enn til Paris i mars.

Vi var i Paris i mars i fjor, og det var fryktelig kaldt, ikke minst pga sur vind.

Gjest snøball
Skrevet

Jeg ville har reist mye lenger sør enn til Paris i mars.

Vi var i Paris i mars i fjor, og det var fryktelig kaldt, ikke minst pga sur vind.

Hvilken by lenger sør anbefaller du?

Skrevet

Jeg liker veldig godt Lisboa (Portugal), men jeg er ikke sikker på hvor varmt det er der heller i mars.

Det var i september et år at jeg var der.

Skrevet

Hva med Barcelona?

Har ikke vært der selv, men det er jo så mange som sier det er bra!

Gjest snøball
Skrevet

Hva med Barcelona?

Har ikke vært der selv, men det er jo så mange som sier det er bra!

Ja, har tenkt på Barcelona også =) Har veldig lyst til å reise tid. Eller Roma. Det er varmere der enn i Paris i alle fall.

Annonse

Skrevet

Jeg liker veldig godt Lisboa (Portugal), men jeg er ikke sikker på hvor varmt det er der heller i mars.

Det var i september et år at jeg var der.

Lisboa var helt ok, men at det er så mange som sier at den er en fantastisk by, det skjønner jeg ikke.

Skrevet

Lisboa var helt ok, men at det er så mange som sier at den er en fantastisk by, det skjønner jeg ikke.

Har du vært i den gamle borgen midt i byen? Den fikk jeg veldig sansen for :)

Skrevet

I mars ville jeg reist til Barcelona! Uten tvil.

Skrevet

Har vært i Paris flere ganger i mars, og har opplevd alt fra 12-13 grader og litt skyer/smådrypp/småsur vind, til 22-23 grader og strålende sol.

Men det er kjempefint å være i byen selv om været kan være litt comme-ci comme-ca! ;-) Byen er absolutt verdt et besøk!

Men sikkert enda finere i mai hvis det passer best å dra da. Men hvis det er i mars du har anledning og det er Paris du ønsker å se, ville jeg ikke latt meg avskrekke.

Skrevet

Ikke dra til Paris i mars, våren er den beste tiden i Paris, og det er helt nydelig der. Altså slutten av april, mai.......

Gjest snøball
Skrevet

Har vært i Paris flere ganger i mars, og har opplevd alt fra 12-13 grader og litt skyer/smådrypp/småsur vind, til 22-23 grader og strålende sol.

Men det er kjempefint å være i byen selv om været kan være litt comme-ci comme-ca! ;-) Byen er absolutt verdt et besøk!

Men sikkert enda finere i mai hvis det passer best å dra da. Men hvis det er i mars du har anledning og det er Paris du ønsker å se, ville jeg ikke latt meg avskrekke.

Nei ikke sant. Været varierer veldig, ikke bare i Paris, men alle byer og land. Har enda ikke bestemt meg hvor jeg skal, men skal se på det snart. Uansett, om jeg ikke reiser til Paris nå, så skal jeg reise dit en annen gang, for det er drømmen =)

Skrevet

Nei ikke sant. Været varierer veldig, ikke bare i Paris, men alle byer og land. Har enda ikke bestemt meg hvor jeg skal, men skal se på det snart. Uansett, om jeg ikke reiser til Paris nå, så skal jeg reise dit en annen gang, for det er drømmen =)

Paris er utrolig flott!! :-)

Annonse

Gjest snøball
Skrevet

Paris er utrolig flott!! :-)

Har du noen billlige hoteller å anbefalle?

Skrevet

Har du noen billlige hoteller å anbefalle?

Husker ikke alle hotellene, men dette er ett av dem. Vet ikke om det går i klassen "riemlig", dog.

De rimeligste antar jeg er i nærheten av Montmartre/Sacre Coer.

Hotellet nedenfor ligger veldig sentralt plassert i Latinerkvarteret.

http://www.hotel-paris-severin.com/English/TheHotel1.htm

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...