Aryane Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Ville det vært greit om en homofil mann befølte puppene dine? http://www.break.com/movies/scarlettboobgrab.html 0 Siter
McLoud Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Hmmmmmmm Deltidshomse hadde kanskje vært noe :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Hmmmmmmm Deltidshomse hadde kanskje vært noe :-) Spørs om det hjelper om du ikke er kjendis i tillegg! 0 Siter
Excelsion Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 En homo for ei dame er jo akkurat som ei venninne for mange. Så de har vel de samme frynsegodene som dere damer imellom. Jeg er homo, men jeg ville da aldri kjent på jura til ett kvinnfolk for det.. 0 Siter
Prozak Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 En homo for ei dame er jo akkurat som ei venninne for mange. Så de har vel de samme frynsegodene som dere damer imellom. Jeg er homo, men jeg ville da aldri kjent på jura til ett kvinnfolk for det.. "Jeg er homo, men jeg ville da aldri kjent på jura til ett kvinnfolk for det.." Det blir vel ikke helt den samme inspirasjonen, naturlig nok? :-) "............................................" 0 Siter
Excelsion Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 "Jeg er homo, men jeg ville da aldri kjent på jura til ett kvinnfolk for det.." Det blir vel ikke helt den samme inspirasjonen, naturlig nok? :-) "............................................" Nei, derfor kan jeg kanskje bare gjøre det? =) 0 Siter
Aryane Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Skrevet 22. januar 2006 En homo for ei dame er jo akkurat som ei venninne for mange. Så de har vel de samme frynsegodene som dere damer imellom. Jeg er homo, men jeg ville da aldri kjent på jura til ett kvinnfolk for det.. Nei og jeg ville aldri latt en venninne kjent på jura mine ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.