Gå til innhold

Trenger litt hjelp (hvordan tilfredstille ham)

Anbefalte innlegg

Har vært lenge i et forhold som nå er over, og der hadde jeg ikke noe problem med å vite hva gubben likte. Men nå har jeg fått en ny elsker, og jeg merker at jeg er usikker. Det er lenge siden jeg var sammen med noen andre enn mannen min, og har vel glemt gamle kunster.

Hva liker menn? Hvordan overraske ham positivt neste gang vi møtes? Ingenting er for kjedeligere enn at jeg ikke gjør min del av arbeidet under akten også ;)

Fortsetter under...

Snakk sammen! :o)

Jeg har rett frem bedt kjæresten min om å si meg hvordan han vil ha det og sagt at han gjerne må komme med ønsker. lyster og forslag i sengen. Og lovt at jeg ikke kommer til å tuppe ham på hodet ut hva han enn spør om, men at det dermed ikke er sagt at jeg går med på alt. :o)

UndrendePåDetMeste

Spør ham:) Ikke glem å holde av noen overraskelser til senere også da, kjedelig om dere øser på med alt dere har nå, så går det tre år og all spenning er borte.

Om du fra tid til annen ber om klar tilbakemelding, så blir han tryggere og tryggere på å si ting også, til og med ting han ikke vet om han liker, men gjerne vil prøve. Det gjelder forøvrig begge to:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...