Gå til innhold

Apr. verdiløse, fanatiske og nærmest onde kristne sekter

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://pub.tv2.no/nettavisen/ibergen/article540819.ece

Han fyren her er jo spik spenna gal, og heller lite begavet - det er klart. Men han er jo litt morsom også, da, som en total parodi på seg selv og sin galskap. Selv fikk jeg nok av fjotten da han ledet "bønn mot ol i Athen".

"..........................................."

Fortsetter under...

Skrevet

Gosh, er Bjarte Hjelmeland homo også, det var nytt for meg.

Skrevet

Gosh, er Bjarte Hjelmeland homo også, det var nytt for meg.

Vet du - akkurat det har jeg lurt litt på. Jeg kan ikke huske å ha lest noe om det noe sted, men jeg så ham kysse en annen mann ganske intimt på Soria Moria en gang for mange år siden.

"............................................."

Gjest ChiengMai
Skrevet

Vet du - akkurat det har jeg lurt litt på. Jeg kan ikke huske å ha lest noe om det noe sted, men jeg så ham kysse en annen mann ganske intimt på Soria Moria en gang for mange år siden.

Bjarte Hjelmeland og samboeren hans har da vært omtalt i pressen. Og da mener jeg andre steder enn i Se og Hør. :-D

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det verste er at de sikkert tror de har frelst Mia Hundvin ved bønn siden hun nå er sammen med en mann.

Jeeeeeeeeezez sier jeg bare!

Skrevet

Bjarte Hjelmeland og samboeren hans har da vært omtalt i pressen. Og da mener jeg andre steder enn i Se og Hør. :-D

Ok - men sikkert ikke i den delen av media jeg pleier å følge med på, da :-)

Annonse

Skrevet

Noen burde egentlig be for at Torp skulle blitt helbredet, men det er vel fåfengt.

På den lyse siden kan vi imidlertid registrere at biskop Laila Riksaasen Dahl, som tidligere har vært veeeldig konservativ, faktisk har endret synspunkt i homofilisaken. DET er en skikkelig gla'nyhet.

Skrevet

Noen burde egentlig be for at Torp skulle blitt helbredet, men det er vel fåfengt.

På den lyse siden kan vi imidlertid registrere at biskop Laila Riksaasen Dahl, som tidligere har vært veeeldig konservativ, faktisk har endret synspunkt i homofilisaken. DET er en skikkelig gla'nyhet.

Joda - sånt liker vi. Men, det er desverre ikke bare homofilisynet til disse svina som er forkastelig.

Skrevet

Joda - sånt liker vi. Men, det er desverre ikke bare homofilisynet til disse svina som er forkastelig.

Nei, det er mye å ta tak i. Men noen av oss jobber faktisk aktivt med saken.

Skrevet

Nei, det er mye å ta tak i. Men noen av oss jobber faktisk aktivt med saken.

Bra. La oss samle hele sammen all dritten og sette dem på den minste, mest øde øyen vi finner midt ute i stillehavet.

"................................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...