pus Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 halla i lyset av all dansingen på tv for tiden så har jeg fått skikkelig lyst til å begynne å danse. har god rytme i kroppen, og ser for meg salsa , hip hop som intersante danser å lære. Men, jeg er 32 år, og gidder ikke hvis det bare er 15-åringer forøvrig.., har dere noen kjennskap til hvor jeg kan gå, og er det uvanlig at folk i min alder begynner ?? hilsen jente 32 år - 0 Siter
amber sun Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Jeg er også 32, og jeg skal begynne på salsa. :-) Ikke bare 15åringer som begynner, det er stor aldersspredning på kursene i ulike danser. Go for it! 0 Siter
Gjest batteri Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 hip hop har jeg også lyst å gå på, men her jeg bor er det hvertfall ikke noen kurs som passer for meg utifra alderen min..er litt eldre enn de fleste andre som går der, ganske dumt at det ikke finnes noe for oss litt eldre.. salsa kan du begynne på, der er det faktisk ikke mange unge i forhold til voksne/litt eldre..jeg er 19 og er vel blandt de yngste der jeg går, ikke så mange under 18 hvertfall.og det er KJEMPEgøy!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.