Gå til innhold

finner ikke...

Anbefalte innlegg

Gjest sjokolett
Skrevet

installasjonscd'en til web-cameraet mitt... Har byttet pc, og må installere det på nytt...

Det er av merket creative...

Noen som vet om det er mulig å laste ned et slikt prgram?

Lips1365380508
Skrevet

Jada, det er mulig. Bare søk på google, eller download, på merke til web-kameraet ditt så finner du nok både program og alt du trenger =)

Gjest sjokolett
Skrevet

Jada, det er mulig. Bare søk på google, eller download, på merke til web-kameraet ditt så finner du nok både program og alt du trenger =)

finner fortsatt ikke ut hvordan man laster ned programvaren så jeg får installert kameraet....

NOen som har en "konkret" link så jeg bare trenger å trykke? Er ikke så veldig dataflink nemlig...

Skrevet

finner fortsatt ikke ut hvordan man laster ned programvaren så jeg får installert kameraet....

NOen som har en "konkret" link så jeg bare trenger å trykke? Er ikke så veldig dataflink nemlig...

Du trenger ikke være dataflink. Det holder med å kunne lese og å lete. Gå på produsentens hjemmesider. Der finner du sannsynligvis en link til support, driver download e.l.

Det går ikke an å gi deg en konkret link, iom. at det finnes mange forskjellige webkameraer fra Creative, og du må laste ned driverne til akkurat det kameraet du har.

"............................................"

Skrevet

http://no.europe.creative.com/support/downloads/

direktelink. bare finn navnet/betegnelsen på ditt kamera så er du i gang! :)

Gjest sjokolett
Skrevet

Du trenger ikke være dataflink. Det holder med å kunne lese og å lete. Gå på produsentens hjemmesider. Der finner du sannsynligvis en link til support, driver download e.l.

Det går ikke an å gi deg en konkret link, iom. at det finnes mange forskjellige webkameraer fra Creative, og du må laste ned driverne til akkurat det kameraet du har.

har gått inn på linken over og finner frem, men problemet er at kameraet mitt heter ett nr, og på den listen i linken står det bare navn på kameraene...

Skrevet

har gått inn på linken over og finner frem, men problemet er at kameraet mitt heter ett nr, og på den listen i linken står det bare navn på kameraene...

Enten er det et navn på kameraet, i tillegg til modellnummeret, som du ikke har fått med deg. Eller så er det gammelt, og støttes ikke lenger av Creative. Hva heter kameraet, da?

Gjest sjokolett
Skrevet

Enten er det et navn på kameraet, i tillegg til modellnummeret, som du ikke har fått med deg. Eller så er det gammelt, og støttes ikke lenger av Creative. Hva heter kameraet, da?

creative model no: PD1130

også står det et nr til over N10225

HAr hatt det i ihvertfall ett år... Har ikke pakningen lenger...

Skrevet

creative model no: PD1130

også står det et nr til over N10225

HAr hatt det i ihvertfall ett år... Har ikke pakningen lenger...

Et enkelt søk på modelnummeret på Creatives supportsider viser at dette er et Creative Webcam NX Pro.

".............................................."

Gjest sjokolett
Skrevet

Et enkelt søk på modelnummeret på Creatives supportsider viser at dette er et Creative Webcam NX Pro.

".............................................."

enkelt og enkelt fru blom.. Men det kan være at min naturlig hårfarge sitter litt for godt igjen...

Tusen takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...