Gå til innhold

2 gutter på byn...

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Hva gjør 2 gutter når de går alene sammen på byn? Og ingen av dem er ute for å sjekke damer...

Skrevet

Hva er galt med to gutter utepå byen alene? Kan to jenter gå ut på byen uten å sjekke? Eller er det bestemt at det skal være flere for å gå ut på byen?

Jeg syntes spørsmålet ditt vare en smule rart. Hvorfor spør du?

Skrevet

Hva er galt med to gutter utepå byen alene? Kan to jenter gå ut på byen uten å sjekke? Eller er det bestemt at det skal være flere for å gå ut på byen?

Jeg syntes spørsmålet ditt vare en smule rart. Hvorfor spør du?

sorry.. leste litt feil. Hva gjør de? Titter på folk vel.. :)

Gjest lille rosinen
Skrevet

Drikker øl og får godfølelsen? Treffer folk, og snakker med folk? Snakker om livet, damer, jobben osv over en øl? Ser på rare mennesker? Spiser en kebab før de rusler hjem igjen :-)

Skrevet

Har sex? Det du vil fram til?

De går på dassene for å suge hverandre.

Skrevet

Har sex? Det du vil fram til?

De går på dassene for å suge hverandre.

Det er et problem, det der. Det er nesten umulig å gå på byen uten madamen, uten at man ender opp med å suge en eller annen bøgjævel på en skitten, illeluktende dass.

".............................................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Drikker, prater, har det hyggelig.

Jeg er ofte ute med kompiser, 1 eller flere, og vi er ikke ute for å få oss et ligg.

laguna1365380434
Skrevet

Drikker øl, skravler og skuer på livet skulle en tro.

Har du noe sånn teskjeoppskrift på antall, kjønnsfordeling og byturer eller? ;-)

Skrevet

De snakker om musikk, kommenterer damer, drikker øl, snakker mer om musikk osv. Skjønner ikke at de gidder å gå ut;-)

Skrevet

Drikker, prater, har det hyggelig.

Jeg er ofte ute med kompiser, 1 eller flere, og vi er ikke ute for å få oss et ligg.

Særlig =p

Skrevet

Har det hyggelig sammen, og slipper å ta hensyn til det jentene måtte ønske å prate om:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...