Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er sammen med verdens herligste jente. Vi har vært sammen i 2 måneder etter å ha rotet med hverandre i ett år.

Det jeg lurer på er at vi ikke kysser hverandre så ofte enn når vi er alene. Det hender vi kysser hverandre offentlig også men ikke så veldig ofte. Vi holder hverandre i hånda og slikt ofte men ikke hele tiden. Hva er normalt? Dette er mitt første forhold og jeg er 25 år og vet ikke så mye. Sex har vi ganske ofte. Våre venner vet også at vi er sammen. Er det jeg som legger for mye i det, at noen mennesker ikke alltid viser følelser? Håper noen kan veilede meg her.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/215184-vi-er-sammen-men-er-det-riktig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi koser og kliner mye når vi er alene, men vi kysser sjeldent i all offentlighet. Jeg har ikke tenkt over det engang. :o) Det har i alle fall ikke noe med min evne til å vise følelser - for det gjør jeg i fullt monn!

Vi leier gjerne hverandre når vi er ute og går da, enten på tur eller om vi er inne på et kjøpesenter og rusler omkring f.eks. Det er kos å leie!

UndrendePåDetMeste

Det eneste riktige er å ta det opp med kjæresten din. I det første forholdet er det jo en prossess å bli kjent med seg selv og sin egen oppførsel også. Det er en grunn til at man må "bli kjent med seg selv igjen" etter et brudd, for oppførsel og selvbilde er litt annerledes når man er i forhold.

Ta det opp med henne, si at du selv er usikker, men at du gjerne skulle vært litt mer fysisk. Regner med det er det du vil, ut i fra innlegget ditt. Det er bare dere to sammen som kan finne et nivå der dere begge er komfortable.

At dere har rota i ett år betyr ike at dere kjenner hverandre i et forhold. Den psykiske vissheten om at nå er det "på ekte" kan godt gjøre at dere må finne nye regler og vaner. Bare snakk sammen, ta det med et smil, og kos dere med å bli bedre kjent:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...