Gå til innhold

Hva har du på skrivebordet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her og ser utover skrivebordet, altså ikke det på pc'n, men det som skjermen står på. :o)

Her ligger et bunke lego-bruksanvisninger, et pikebelte, en tommestokk, en bunke pc-spill, en lydbok, eska til mp3'n min, 2 ildfaste små boller osm ungene har hatt frukt i, 2 høretelefoner, en lommebok, en kalkulater, a-planen min, digitalkameraet, 2 pez-figurer, en eske med filmer og oversiktsbilder, to innrammede dimplomer, en stakk med tomme cd-plater, en del bøker, en haug betalte regninger som skal sette si perm, noen tidsskrifter, et par dvd'er og myyyye mer....

Skal tro om jeg får ryddet i dette i kveld?

Hva har du på skrivebordet ditt?

Fortsetter under...

Skrevet

to tomme flasker, tre skuffer med regninger og diverse, fjorten skolebøker pluss fem lånte skolebøker, masse notater, tømmekalender, regningkalender, mp3, et dusin cd-plater, et kamera, en verktøykasse, en veneflon i et rør, høytalere, en hatt, et par kartonger røyk til kjæresten, avtalebok, novaluzid, sykkelcomputer, masse penner, masse ark og frimerker/konvolutter...

og vi har nettop ryddet her...

Skrevet

to tomme flasker, tre skuffer med regninger og diverse, fjorten skolebøker pluss fem lånte skolebøker, masse notater, tømmekalender, regningkalender, mp3, et dusin cd-plater, et kamera, en verktøykasse, en veneflon i et rør, høytalere, en hatt, et par kartonger røyk til kjæresten, avtalebok, novaluzid, sykkelcomputer, masse penner, masse ark og frimerker/konvolutter...

Aaahhh! Godt å høre! :o) Men når jeg kommer så langt at jeg rydder neste gang skal jeg _kaste_ masse tull som ligger her og har ligget her _leeeenge_!

Skrevet

Skjerm og tastatur, høyttalere, koblingsboks til ADSL linjen, telefon, lampe, musematte.

Ikke verst. Imorgen flyter det nok over av bøker.

Skrevet

En hjemmelaget bok laget av et av barna, filmen "polarekspressen, et stjerneskrujern, et slips, en ispinne, batterier, en ekstra mus, stabel med diverse CDer, en mikrofon, en telefon som ikke er i bruk, diverse ledninger og kabler, hodetelefoner, masse papirrot, et krus til å ha penner og sånn i som er tom, antagelig befinner pennene seg under alt papirrotet.

Dette er det jeg klarer å se uten å flytte på noe.

Ikke rart jeg foretrekker sofakroken med den bærbare i fanget...

fuji1365380447
Skrevet

En symaskin, diverse sy-utstyr som nål og tråd, saks, spretter og målebånd.

Holder på å sy gardiner sjønner du!

Og så to telys, en hodetelefon, en vannflaske til å sprute på plantene, en sånn bankdings til å betale på nettbanken med, litt ymse papirer osv.

Men det skal jo sies at jeg har PC`en på spisestuebordet i stua, og ikke på et skrivebord.

Annonse

Skrevet

Sitter i godstolen med pc på fanget jeg.

På stuebordet ved siden av har jeg et glass brus,penn,febermål,mobil og p.radio.

fuji1365380447
Skrevet

En symaskin, diverse sy-utstyr som nål og tråd, saks, spretter og målebånd.

Holder på å sy gardiner sjønner du!

Og så to telys, en hodetelefon, en vannflaske til å sprute på plantene, en sånn bankdings til å betale på nettbanken med, litt ymse papirer osv.

Men det skal jo sies at jeg har PC`en på spisestuebordet i stua, og ikke på et skrivebord.

Kom feil, sorry!

fuji1365380447
Skrevet

Kom feil, sorry!

Hi-hi-hi....

Denne kom også feil gitt. Sa unnskyld til meg selv.

*klasker meg i panna*

Skrevet

1-3 pc-er, en server eller to, masse kabler, kortlesere, telefoner, komponenter, papirer, cd/dvd-er, skrivesaker, kaffekopp, pulverkaffe.

".............................................."

Bitis Gabonica
Skrevet

Aaahhh! Godt å høre! :o) Men når jeg kommer så langt at jeg rydder neste gang skal jeg _kaste_ masse tull som ligger her og har ligget her _leeeenge_!

Godt jeg ikke er aleine om å ha mye rart på databordet...

MEN idag har jeg rydda, så nå står det er det bare fjærnkontrollen til anlegget, en notisblokk, penneholder, scanner, mic og "lese-TV" (sistnevnte er et kamera med en bevegelig plate under. forstørrer bøker o.l. opp på skjermen - er synshemmet).

På skrivebordet på PC'n har jeg en hoggorm ;)

Skrevet

Oi...

Mac, tastatur, telefon, høyttalere og digitalkamera.

Bordkalender, tre notatblokker, masse løsark, to fagbøker, en kopp med kulepenner, stiftemaskin, hullmaskin, en eske med visittkort og en eske med ubrente CD-er.

Kleenex, Spenol, tom kaffekopp, tom snusboks, legohest og Robotene-DVD.

Skrevet

Godt jeg ikke er aleine om å ha mye rart på databordet...

MEN idag har jeg rydda, så nå står det er det bare fjærnkontrollen til anlegget, en notisblokk, penneholder, scanner, mic og "lese-TV" (sistnevnte er et kamera med en bevegelig plate under. forstørrer bøker o.l. opp på skjermen - er synshemmet).

På skrivebordet på PC'n har jeg en hoggorm ;)

Hæ? Stoppa ut hoggorm? Eller levende? Hjelp. Er det det bitis gabonica betyr? Jeg har nok et snev av slangeskrekk,ja... *grøsser*

Annonse

Skrevet

Hæ? Stoppa ut hoggorm? Eller levende? Hjelp. Er det det bitis gabonica betyr? Jeg har nok et snev av slangeskrekk,ja... *grøsser*

På skrivebordet på pc'n... ;o) Et bilde av en hoggorm med andre ord.

Skrevet

47 CD rom'er, 8 permer, 4 ordbøker og oppslagsverk, post-it lapperi et meget usikkert antall, palm, tlf, penal, bredbåndsboksedings, hullemaskin, stiftemaskin, noen skolebøker, Sims-spillet, gamle konto- og lønnsslipper, lyspyl, brilleetuie, pennal, kamera, mobil, fyrstikker, tegnestifter her og der, memorystick og ei bikkje.

Har jævla stor pult. Og lita bikkje. Og rydder kun når jeg må.

Skrevet

På skrivebordet på pc'n... ;o) Et bilde av en hoggorm med andre ord.

åja... *rødmer*

Skrevet

Det har samlet seg litt her nå...skal vi se:

En penneholder, en stiftemaskin, en treelefant, en pakke skrivetusjer, to tuber håndkrem, hodetelefoner, høyttalere til pc'en, en telefon, noen fotos, en tegning, et postkort, noen gule lapper med diverse ting jeg må huske, et innrammet foto av 6åringen, et treskrin, en skål med salat (som jeg driver og spiser nå), musa (altså pc-musa..høhøhø), noen fjær (!), og mp3-spilleren.

Skrevet

en leseskjerm, et lite juletre som man kan ha lys opp i, enda en lysgreie,puteteipe, fjernkontroll, en pocketbok, mp3-spiller,linja, diverse medisinske preparater

Bør nok få ryddet her ja...

Skrevet

Trengs nok en oppryddningher og:

Noen dvd'er

Noen cd'er

Telefonkatalogen - vet ikkehvorfor jeg har den bruker den aldri, mye bedre å søke på nett, får se om jeg gidder å bære den i bosset i morgen.

En haug legobruksanvisninger her og

Et par post it blokker

Se og Hør

En lysestake med duftelys i

Noen kulepenner

Kalkulator

Stempel

Minnebrikker til kamera

Usb kabel til kamera

Kundemappen min

En perm med noen fine sort hvittbilder jeg fant i boden, skal ramme dem inn og henge dem over skriverbordet når jeg får somlet meg til å kjøpe rammer.

En haug med lapper på ting jeg skal huske i morgen.

En flaske renseveske til skjermen

Huff....så mye rot, måtte du minne meg på det da? Pleier være flink til å overse det!

Skrevet

Jeg har ikke noe skrivebord jeg. Sitter i sofaen med pc'en på fanget. Men det betyr jo bare at jeg har tilsvarende rot alle andre steder. Vær glad du har det samlet på ett sted du! Synes forøvrig ikke at du skal rydde i kveld. Ro ned, se en annen vei, det er søndag. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...