Gå til innhold

Hva har du på skrivebordet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pc-skjermen, tastaturet, høytalere, mus, skriver, en rekke betalte regninger, bussruter, et blad, en reklamekatalog, kartbok, et uåpnet program jeg fikk til jul (på tide å innstallere kanskje), to jobbdokumenter, en bunke ubrukt papir til skriveren, invitasjon til et årsmøte, en hullemaskin, kamera, en øretelefoner, en uoppblåst ballong.

Det ser ikke så værst ut når alle papirene og bladene ligger i en bunke :-)

Fortsetter under...

Skrevet

Har ingen skrivebord lenger. Pcene ligger i sofaen når de ikke blir brukt, og er på fanget når de brukes. (Vi legger de i bokhylla når vi får besøk).

Skrevet

Utenom datautstyret har jeg en penneholder med penner oppi, kaffekopp, røyk, lighter og askebeger

Skrevet

Denne tør jeg ikke å svare ærlig på, så eh...Ingen kommentar.

:-)

Skrevet

Denne tør jeg ikke å svare ærlig på, så eh...Ingen kommentar.

:-)

Hehe - det samme kan vel jeg si... :-)

laguna1365380434
Skrevet

Kopp,2 lightere,pakke røyk,tom røypakke, noen sånne iq-tredingser, 2 magasinet, colaboks, askebeger, stiftemaskin, tape, en hjemmebrent cd jeg ikke vet hva det er på, nøklene mine, sminkepung,dagsplanleggeren min, en DVD (Drugstore cowboys) og en nysgjerrig katt! :-)

Annonse

Skrevet

Hm - fast inventar på skrivebordet (databordet) er kaffekanne og kaffekopp.

Alltid.

Ellers ligger det diverse innbetalingskvitteringer etter salgsrunde på qxl på tampen av fjoråret der, et par ubetalte regninger, og et par uregistrerte lottolapper med småpremier på.

Samt skjerm, tastatur, mus og høyttalere. Og en datamikrofon.

Skrevet

PC, tastatur, mus, saltvannsdråper, sjokoladepapir, brilleetui, oversiktbok over byen jeg bor i, telefon en penn, hårspenne, høgtalere, tyggegummi, øretelefoner, bruksanvisning til dvd spiller + en stor bunke med usorterte papir..

Skrevet

Utover min bærbare pc har jeg:

Tre stabler med bøker, skrivebøker, mange penner, korrekturlakk, tusjer, hårbørste, vannflaske, sminke, plastpose, lader til mobil, digitalt kamera, HM-katalog, 2 ubetalte regninger, lommebok, klokka mi, øredingser til mobilen, parfymeflaske, en genser, perm, ledning til kameraet som brukes til å laste bilder inn på pc. joggebukse, bh, deodorant, kvitteringer og mange cd-er.

det er på tide å rydde.....

Skrevet

pc-skjerm + tastatur + mus. pluss laptopen. pc-høytalere. sikkerhetskodekort til nettbank. lypsyl. en del hårstrikker. neglelakk. penner. en bunke med cd'er. En bunke med ubetalte regninger. og sånne hefter som man får når man er på visning. en bok. diverse post. leselampe. små huskelapper og sånn. et armbånd. nesten helt nedbrent kubbelys og lite "fat" som den står på. tror jeg har fått med det meste nå. jeg er kanskje litt rotete av meg?

Skrevet

Teksttelefon, vanlig telefon, et brev som er klart for sending, lommeboka mi, husnøkler, mobiltelefonen min og laptopen... Sitter på laptopen i entreen. Hadde jeg sittet ved PC-bordet i 2.etasje, hadde lista over duppeditter på bordet blitt lengre...

Gjest M.Angelica
Skrevet

En lampe, tre høgtalere, to bilder, en boks med mange penner og andre rare ting i, en plastikkopp med litt vin i, post it blokk, penal, skjerm, webcam, tastatur, mus, noen cd'er, et blad, noen andre dingser til dataen..

Jeg burde kanskje rydde snart ;)

hare1365380455
Skrevet

Det har samlet seg litt her nå...skal vi se:

En penneholder, en stiftemaskin, en treelefant, en pakke skrivetusjer, to tuber håndkrem, hodetelefoner, høyttalere til pc'en, en telefon, noen fotos, en tegning, et postkort, noen gule lapper med diverse ting jeg må huske, et innrammet foto av 6åringen, et treskrin, en skål med salat (som jeg driver og spiser nå), musa (altså pc-musa..høhøhø), noen fjær (!), og mp3-spilleren.

Du glemte å nevne danseband-cd'ene du har gjemt bak pc'en under et vissent ukeblad....

Annonse

Skrevet

Du glemte å nevne danseband-cd'ene du har gjemt bak pc'en under et vissent ukeblad....

*skuler på hare*

;-P

*lol*

hare1365380455
Skrevet

*skuler på hare*

;-P

*lol*

Bare tuller vet du!!!!:)

Skrevet

Aaahhh! Godt å høre! :o) Men når jeg kommer så langt at jeg rydder neste gang skal jeg _kaste_ masse tull som ligger her og har ligget her _leeeenge_!

ja, det blir fort sånn...

Skrevet

Bare tuller vet du!!!!:)

jeje. ;-P

Men jeg innrømmer at jeg (og M.A.) sang om gyldna sko på fredag!

;-)

Skrevet

Tja...1 glass, 1 fat, sort trådkurv m. småtteri:)1 fl. hobbylakk, 1 tollekniv, 1 cd-rack, 1 blomsterkrukke fra jul, 4 sorte IKEA plastkrukker m. div., mobilen min,1bx. binders/tegnestifter,1 julebilde(huff og huff)masse papir og lapper, 1 plastbox(aånn aom d har vært sjokolade i , (Rocher), inneholder papirer og 1 bok, ......:( Nei, nå skal jeg sannelig rydde litt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...