Gå til innhold

Sånn damp-rengjører .. TV-Shop.. :-P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kokende vann er jo faktisk desinfiserende, kan en slik dampvasker dermed ha noe for seg..? (Prøvde finne den på TV-Shops nettsider for å illustrere hva jeg snakker om, men nei.. :-)

Fortsetter under...

Skrevet

Vi har lånt svigers sin dampvasker, og den er visst super å vaske med. Er bare mannen min som har testa den hittil. Men det er en Kärcher, ikke fra TVshop. Ville absolutt kjøpt en Kärcher el.lign. om jeg var deg...

*generelt skeptisk til TVshop*

Bitis Gabonica
Skrevet

Foreldrene mine har en lignende sak, men av større kaliber slik at man kan vakse golv med den. Blir faktisk gullende reint, og man slipper det klisne såpebelegget.

Men noen stor nødvendighet i hjemmet er den ikke etter min mening. Jeg klarer meg i alle fall utmerket med fiberkluter, mopp, skuresvamper, grønnsåpe, og Jif :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...