Gå til innhold

Helgedansekurs i Oslo

Anbefalte innlegg

Gjest Dansekløna
Skrevet

Jeg har gitt kjæresten min "gavekort" på dansekurs til jul. Frist for å finne et kurs er satt til ut januar (for at det ikke skal gå i glemmeboka og bli en av de tingene vi aldri får ut fingeren og GJØR)...

Er det noen av dere som har litt peiling på dansekurs? Og som kan gi oss noen tips?

Jeg er HELT på nybegynnerstadiet, mens kjæresten har mer rytme og annlegg for dans i tillegg til litt mer trening. Pga jobbsituasjon passer det dårlig med typ en-kveld-i-uka-kurs, derfor må det bli helgekurs... Kjæresten har lyst å lære litt swing og/eller salsaaktig dans... Kom gjerne med tips til andre danseformer som er gøy å lære...

Har sett litt på baardar sine internettsider..., er det noen av dere som har danset hos dem? De har noen helgekurs som heter "Skal vi danse", er det nybegynner eller hva..? Det står ikke noe om det...

Fortsetter under...

sprelline1365380900
Skrevet

Har selv gått på svingkurs og det er kjempegøy!! Jeg gikk på helge kurs og det var "Kom og dans" som arrangerte det.De har egne kurs for nybegynnere, og så videregående 1 og 2. Søk på nettet..tror de har egne sider. Lykke til!!!

Skrevet

www.komogdans.no

Gabriel som er instruktør på Elixia i Oslo er kjempeflink. De pleier også å kjøre kurs på ukekvelder og i helger i nærheten av Stortorget i Oslo, men jeg husker ikke i farta hva stedet heter... mulig du finner det ut ved å sende en mail til Norunn, under Trondheim Salsaklubb. Hun er instruktør i Trondheim, og har mange kontakter i hovedstaden.

Gjest batteri
Skrevet

salsa er kjempegøy!!! anbfaler det jeg..:) der hvor jeg går er det både flinke og mindre flinke, rytmiske og mindre rytmiske som går... så ikke vær redd fro det..:-)

Skrevet