Gå til innhold

Tenker aldri på SEX=(

Anbefalte innlegg

Gjest lommelille

Hei!

Jeg er en jente på 21 år som har et problem.

Jeg tenker aldri på sex og tar sjelden initiativ til sex med kjæresten. Dette sliter veldig på!

Når jeg onanerer har jeg aldri seksuelle tanker, men gjør det bare fordi det er godt....forbinder det ikke med noe seksuelt.

Er jeg helt rar? Kan nevne at jeg som yngre så på sex som noe skittent. Snakket aldri om sex og det var et ikke-tema i min familie og omgangskrets.

Jeg får også utrolig vondt når kjæresten min kommer inn i meg, og slik har det alltid vært. Er nok veldig redd for at det skal være vondt og binder meg!

Jeg klarer ikke å konsentrere meg om selve sexen, men tenker på alt annet. Hvis jeg får en seksuell tanke, skyver jeg den liksom bort og blir litt flau ovenfor meg selv...!det er jo så teit!!

jeg er veldig åpen om alt og går til psykolog for andre ting....kan jeg ta opp dette med psyk. eller bør jeg gå til sexolog?

Dette sliter sånn ¨på meg...men hvordan kan det ha seg at jeg aldri tenker på sex ...ikke engang når jeg onanerer??Og en annen ting...jeg tar aldi direkte på meg selv...syns det er ubehagelig og "skittent"....=(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/215194-tenker-aldri-p%C3%A5-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lekepsykologen;)

Ta det opp med psyk. Det handler nok mer om å tørre å være åpen om seg selv og tørre å innrømme ting for seg selv, enn at det kun er sex og at sex=skittent.

Selv har jeg så godt som aldri seksuelle tanker, men nyter likevel sexen med samboeren. At jenter hele tiden skal gå og tenke på sex og liksom skal kjenne sitt seksuelle seg, det tror jeg er en sannhet med modifikasjoner.

Det er en moteriktig "sannhet" at alle jenter tenker på sex og er veldig åpne og sekuelle når de vil og hvor de vil. (satt på spissen, jada) Men jeg tror vi er like forskjellige på dette som vi altid har vært. Nyt på den måten du liker, enkelt og greit.

Problemene rundt sexen tror jeg nok du kan ta med psyk, ettersom dette handler om tanker og følelser RUNDT selve sexen, for du klarer jo å nyte onaneringen, virket det som.

Ta opp med kjæresten at du kanskje vil ha en penetrasjonsfri måned? Forklar at du har litt slitsom bagasje, og at du gjerne vil bruke tid på å oppdage og leke. Hva med sensuell middag hver onsdag? Prøv ting som liksom skal være seksuelt stimulerende som østers o.l. og se humoren i det:) Dusj sammen, med en avtale om at etter dusjingen skal dere gjør en bestemt ting, kanskje spise den middagen, men IKKE HA SEX. Tror dette kan hjelpe deg til å bli komfortabel med å føle deg opphisset, uten å grue deg til selve penetrasjonen senere. Så etter en måned så kan dere avtale å ta det som det kommer en bestemt dag, så kan dere ta det i etapper og ta litt pauser osv så du får tid til å slappe av. Håper mine ideer hjelper deg litt på vei:)

Gjest lommelille

Ta det opp med psyk. Det handler nok mer om å tørre å være åpen om seg selv og tørre å innrømme ting for seg selv, enn at det kun er sex og at sex=skittent.

Selv har jeg så godt som aldri seksuelle tanker, men nyter likevel sexen med samboeren. At jenter hele tiden skal gå og tenke på sex og liksom skal kjenne sitt seksuelle seg, det tror jeg er en sannhet med modifikasjoner.

Det er en moteriktig "sannhet" at alle jenter tenker på sex og er veldig åpne og sekuelle når de vil og hvor de vil. (satt på spissen, jada) Men jeg tror vi er like forskjellige på dette som vi altid har vært. Nyt på den måten du liker, enkelt og greit.

Problemene rundt sexen tror jeg nok du kan ta med psyk, ettersom dette handler om tanker og følelser RUNDT selve sexen, for du klarer jo å nyte onaneringen, virket det som.

Ta opp med kjæresten at du kanskje vil ha en penetrasjonsfri måned? Forklar at du har litt slitsom bagasje, og at du gjerne vil bruke tid på å oppdage og leke. Hva med sensuell middag hver onsdag? Prøv ting som liksom skal være seksuelt stimulerende som østers o.l. og se humoren i det:) Dusj sammen, med en avtale om at etter dusjingen skal dere gjør en bestemt ting, kanskje spise den middagen, men IKKE HA SEX. Tror dette kan hjelpe deg til å bli komfortabel med å føle deg opphisset, uten å grue deg til selve penetrasjonen senere. Så etter en måned så kan dere avtale å ta det som det kommer en bestemt dag, så kan dere ta det i etapper og ta litt pauser osv så du får tid til å slappe av. Håper mine ideer hjelper deg litt på vei:)

tusen takk for kjempe fint svar! Syns du hadde masse bra å komme med=)

Skal prøve noe av det du foreslår!

Koselig at du tok deg tid til å svare så grundig=)!

UndrendePåDetMeste

tusen takk for kjempe fint svar! Syns du hadde masse bra å komme med=)

Skal prøve noe av det du foreslår!

Koselig at du tok deg tid til å svare så grundig=)!

Har litt av de samme tankene selv, rundt det å ikke tenke så mye på sex, og det å føle meg sexy uten å samtidig tenke at det er litt teit å føle seg sånn... Tenkte derfro at jeg kunne dele mine erfaringer:) Godt å høre at du hjalp litt:)

Annonse

Hvordan du klarer å få orgasme under onani uten å fantasere, lese, eller se film, er meg en gåte.

For meg som mann er den enkleste sak av verden å få orgasme uten å tenke på sex. Den fysiske berøringen er tilstrekkelig. Men selvsagt går det raskere med de rette tankene. Skulle tro at de fleste kvinner også kan få orgasme uten seksuelle tanker, i hvert fall med en vibrator.

Gjest lommelille

Hun sa ikke noe om hun fikk orgasme under onani. Det jeg lurte på var hvordan hun klarte å onanere uten å ta på seg selv...?

tar ikke direkte på meg selv...har noe imellom...eller bruker nesten alltid vibrator...formulerte meg kanskje litt rart!

Annonse

Gjest lommelille

Men herregud, du er vel ikke psyk selv om du ikke tenker på sex?

Ro deg ned, og ha den sexen du vil og synes om. Noen har sterkere drifter enn andre, og noen tar mer initiativ enn andre. Sånn er det bare.

jeg veit vel at jeg ikke er syk fordet, men jeg vil jo gjerne være litt mer aktiv på sex fronten...

"ALLE" tenker jo så mye på sex...så lurte bare på om noen hadde lignende problem osv.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...