Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har en feil som gjør at de fleste eggene mine ikke er gode, og det ender i spontanabort. Forsto at jeg hadde en mulighet, det var prøverør i utlandet der hvor det er tillatt å sjekke om eggene en tar ut er gode før en befrukter de og setter de inn. Fikk vite at Sverige var en plass de kunne utføre dette!

Er det noen som vet noe om dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/215201-pr%C3%B8ver%C3%B8r-med-testing-av-egg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lykke til:)

Hei,

Du bør kanskje ringe rikshospitalet eller andre offentlige sykehus for å få litt informasjon.

Jeg vet at det blir tatt prøverørs behandlig her i landet. Men det er ikke sikkert at det er slik behandlig du er ute etter.

Uansett, så vil jeg ønske deg masse lykke til.

Gjest tidl.peggy

Hei,

Du bør kanskje ringe rikshospitalet eller andre offentlige sykehus for å få litt informasjon.

Jeg vet at det blir tatt prøverørs behandlig her i landet. Men det er ikke sikkert at det er slik behandlig du er ute etter.

Uansett, så vil jeg ønske deg masse lykke til.

Mener at det er muligheter for dette i Sverige. Du får ringe rundt å høre. Kanskje noen på dette forumet kan hjelpe deg: www.fub.no

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...