Gjest ryktet går... Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Ser at filmen "Ryktet går" får lunken mottagelse i avisene, er den SÅ dårlig? Skal på kmino med en venninne i morgen, så jeg bare lurer... 0 Siter
Gemini Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Jeg så den sammen med en venninne i går, og vi likte den. Absolutt veldig hollywoodsk, men noen ganger passer en sånn film når man vil ha en jentekveld. :-) 0 Siter
Hawkwind Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Ut fra hva jeg ser på imdb, samt en liten krossreferanse mot filmkritiker Roger Eberts hjemmeside; kan jeg konkludere med følgende: Liker du romantiske komedier, er filmen severdig. Ikke en god film, men heller ikke fryktelig dårlig. Om du ikke har sansen for romantiske komedier, vil filmen være en lidelse på halvannen time. Roger Ebert ga filmen 3 av 5 stjerner. Brukerne på IMDB har gitt filmen snitt på 5,1 av 10. Middelmådig er vel da en ganske grei beskrivelse totalt sett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.