Gå til innhold

Metalfans med hukommelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere her inne (er det andre enn SDD og meg mon tro?) som hørte på metall-musikk litt utenfor allfarvei på slutten av 80-tallet, erindrer kanskje en gruppe som het Celtic Frost.

Sveitsisk gruppe, som ga ekstrem-metallen sin egen helt spesielle vri.

Nuvel - gruppen har kommet sammen igjen etter 13 års pause, og gir ut plate i år.

Og er booket inn på metallfestival i Bergen i august.

Flere enn meg her inne som er litt spente på hvordan de høres ut i dag - og som kan tenke seg en tur til vestlandet for å se dem live i august mon tro?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kan sikkert bli spennende.

Men når i august er det her?

For du er klar over at det skal være en stor hardrock-festival på Valle Hovin i august?

I så fall er det kanskje ikke utenkelig at de blir forsøkt booket, selv om det muligens er litt annet hardrock som står på programmet.

Til nå er band som Wasp og Twisted Sister booket.

Vet at Venom også turnerer på den tiden, så jeg håper...

Tror de skal offentliggjøre en del navn i februar.

www.ragnarock.as

Skrevet

Kan sikkert bli spennende.

Men når i august er det her?

For du er klar over at det skal være en stor hardrock-festival på Valle Hovin i august?

I så fall er det kanskje ikke utenkelig at de blir forsøkt booket, selv om det muligens er litt annet hardrock som står på programmet.

Til nå er band som Wasp og Twisted Sister booket.

Vet at Venom også turnerer på den tiden, så jeg håper...

Tror de skal offentliggjøre en del navn i februar.

www.ragnarock.as

Tror det var 23. - 26. august.

Og tviler på at CF blir booket andre steder i landet med det første. Men skal selvsagt følge litt med på utviklingen fremover ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...