Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Tja, det er ikke så helt enkelt å svare på. Mange menn har det på den måten. Kanskje er det noe av det mer "primitive" i oss som her gjør seg gjeldende. I det hele tatt, dette at sæden fra mannen liksom invaderer kvinnen, tar henne i en slags besittelse, okkuperer henne. Når det skjer på kroppen hennes blir det liksom synlig, når hun svelger sæden går den på en spesiell måte inn i kroppen hennes og blir en del av henne.

Gjest Pricilla

Jeg synes det er deilig at han spruter meg på rompa/ryggen hvis han tar meg bakfra, eller over mage/bryster hvis han ligger oppå meg..

Er ikke så begeistra for å få klisset i ansiktet, men suger jeg han i dusjen er det greit. Det er ikke nor deilig å få i øyet! : ) Det svir det! *ler*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...