Gå til innhold

TV2s ekstrasendingsmani

Anbefalte innlegg

Skrevet

TV2 har en sinnsvak trang til å putte inn ekstra nyhetssendinger for alt mulig av stort og smått som skjer i dette landet.

Nå avbryter de altså en film for å fortelle at rettsaken om Kristinasaken er avlyst.

All respekt for saken og sånt, dette er ikke til forkleinelse for hva de involverte parter sliter med.

Men det får da for pokker hakke og danse meg være grenser for ekstrasendinger?

Skrevet

Ja, dette var ikke noe livsviktige greier vi bare MÅTTE få vite om nei.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Enig med deg. Det har rabla fullstendig for dem.

Med mindre det skjer noe spektakulært i verden, som f.eks. 11/9, virker det bare idiotisk å pese på med ekstrasendinger i hytt og gevær.

Hvis det stemmer at de nå avbrøt en film for å meddele det samme som har stått på diverse nettaviser i hele kveld, har de nådd et nytt lavmål. Og selv om det ikke hadde stått på diverse nettaviser i hele kveld, er det jo fullstendig idioti å dra denne saken fram i en ekstrasending.

Skrevet

Med mindre det skjer noe spektakulært i verden, som f.eks. 11/9, virker det bare idiotisk å pese på med ekstrasendinger i hytt og gevær.

Hvis det stemmer at de nå avbrøt en film for å meddele det samme som har stått på diverse nettaviser i hele kveld, har de nådd et nytt lavmål. Og selv om det ikke hadde stått på diverse nettaviser i hele kveld, er det jo fullstendig idioti å dra denne saken fram i en ekstrasending.

Idioti er bare forordet. Forrige gang de avbrøt en sending for å stappe inn ekstra nyheter, var det på grunn av en knivstikking på Nordstrand. WHAT?

Men en trailer for egne programmer har de selvsagt tid til å smelle inn mellom filmen og nyhetssendingen. Herre, gi meg styrke!

Jeg tror sannelig jeg må sende en mail til TV2.

Skrevet

Ja, dette var ikke noe livsviktige greier vi bare MÅTTE få vite om nei.

Nemlig. Selvsagt livsviktig for de det gjelder, og både interessant og viktig for andre. Men IKKE slik at vi trenger en ekstra nyhetssending. Det står jo på tekst-TV og nettaviser allerede.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Idioti er bare forordet. Forrige gang de avbrøt en sending for å stappe inn ekstra nyheter, var det på grunn av en knivstikking på Nordstrand. WHAT?

Men en trailer for egne programmer har de selvsagt tid til å smelle inn mellom filmen og nyhetssendingen. Herre, gi meg styrke!

Jeg tror sannelig jeg må sende en mail til TV2.

Du skal ikke se bort ifra at det er nettopp derfor de gjør det. En mulighet til å tjene mer penger på reklame.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Er helt enig. Husker en gang TV2 sendte en ekstra nyhetssending pga av en fiskebåt som NESTEN gikk på grunn.. De interjuet de som var ombord og prøvde det de kunne for å få det til å være så dramatisk som mulig.Skal det være ekstra nyhetssending bør det være noe som rammer mange eller noe virkelig tragisk.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Du skal ikke se bort ifra at det er nettopp derfor de gjør det. En mulighet til å tjene mer penger på reklame.

Det var ikke reklame etter nyhetssendingen. De gikk rett tilbake til filmen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det var ikke reklame etter nyhetssendingen. De gikk rett tilbake til filmen.

Da er det i hvert fall uforståelig.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Da er det i hvert fall uforståelig.

Det vittigste er jo den alvorlige minen disse nyhetsoppleserne får... Som de andsre sier her, det er en alvorlig nok sak for de involverte og jeg følhger også med, men jeg kunne jammen greid åventa til neste nyhetssending.

ikke fast nick
Skrevet

Det er jo om å gjøre å være den som er først ute med det siste!

De glemmer at det egentlig er den som er sist ute, som er først ute med nyeste nytt... såfremt det er oppdatert, da!

Skrevet

Jeg er helt enig.. det er fullstendig idiotisk!

Skrevet

Det er fullstendig idioti, og det ødelegger for folks fremtidige behov for å få nødvendig beskjed når noe VIRKELIG viktig skjer.

Men slik kan det ofte gå når man bare er ute etter flere seere og større inntekter.....

Skrevet

Helt enig! Jo visst er det en tragisk sak, men det er mye som er tragisk uten at det blir ofret noe særlig tid på nyhetene av den grunn.

Tåpelig av tv2, på tide de begynner å sette en grense, eller starter en egen nyhetskanal, der de tar opp drap, ran, alvorlige ulykker osv.

Skrevet

Helt enig.

Det holdt at de opplyste om det på nyhetene, der ble media nå bedt om å ikke ha noe fokus på saken mer.

Dette er ingen extranyhet-sak.

Skrevet

Herre Moses!!

dette fikk jeg ikke med meg men er helt enig at dette var bare tull!!

Men historien bekrefter nok en gang hvorfor jeg sjelden gidder å se nyheter på TV2, for de er så tabloide at de går VG en høy gang!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...