Gå til innhold

hei......

Gjest hiiiilsen en jente

Anbefalte innlegg

Gjest hiiiilsen en jente
Skrevet

dette er litt mange spørsmål

men hva er forskjellen på jomfruhinna og jomfrudommen???

Er det sant at man blir

tynnere av å ta bastu?? kan

man få kreft hvis man tegner

på huden?? får man mere rynker

hvis man bader masse??? Åssen ser appelsin hud ut??? eller er det noe som heter det??? Er det sant at man blir tynnere av tran??? har

noen tips om åssen man kan bli tynnere?????

Fortsetter under...

Skrevet

jomfruhinna og jomfrudommen???

Det er det samme.

Er det sant at man blir tynnere av å ta bastu??

Nei, man mister vann av å sitte i badstua og det sørger kroppen for at du bøtter innpå igjen ved å bli tørst.

kan man få kreft hvis man tegner på huden?? Hvis du tegner med noe som inneholder kreftfremkallende stoffer kanskje?

"får man mere rynker hvis man bader masse???" Tvilsomt.

"Åssen ser appelsin hud ut???" Nuppete hus på lårene.

Er det sant at man blir tynnere av tran??? Nei, men man blir sunnere.

har noen tips om åssen man kan bli tynnere????? Har en mistanke om at du er på vei til å få spiseforstyrrelser så der velger jeg ikke å svare.

Skrevet

Det er det samme.

Nei, man mister vann av å sitte i badstua og det sørger kroppen for at du bøtter innpå igjen ved å bli tørst.

kan man få kreft hvis man tegner på huden?? Hvis du tegner med noe som inneholder kreftfremkallende stoffer kanskje?

har noen tips om åssen man kan bli tynnere????? Har en mistanke om at du er på vei til å få spiseforstyrrelser så der velger jeg ikke å svare.

Næh! Jomfruhinna og jomfrudommen er vel ikke det samme! Jomfruhinna er den konkrete delen av kroppen. Jomfrudom er mer en... tilstand? Nei, vet ikke om jeg helt finner ordet, men jomfrudommen er iallefall ikke en fysisk ting i mitt hode.

Og appelsinhud er ikke nuppete hud. Det er når lår, rumpe osv blir "bulkete" pga at fettet under huden ikke er en jevn masse lenger.

Gjest hiiilsen ern jente
Skrevet

Det er det samme.

jeg bare lurte på en ting

til... hva betyr eresjon??

Du kan si de tipsene hvis du

har noen fordi jeg er IKKE

på vei til å få

spiseforstyrrelser! jeg skal

bare bli litt tynnere!!

Skrevet

på vei til å få

bare bli litt tynnere!!

eresjon? Mener du kanskje ereksjon eller erosjon... ?

Gjest hiiiilsen en jente
Skrevet

eresjon? Mener du kanskje ereksjon eller erosjon... ?

jeg vet ikke.... husker

ikke hva det var men det var

bare noen som sa det siden

de tulla og så begynte de å le,,, det var en vits eller noe,,

så skjønte jeg den ikke siden

jeg viste ikke hva det

betydde!!!

Annonse

Skrevet

på vei til å få

bare bli litt tynnere!!

Du kan oppnå idealvekta di ved å spise sunn og næringsrik mat. Det er også viktig at du ikke hopper over måltider. Går det for mange timer mellom hver gang du spiser, elelr hvis du spiser mat med lite næring, kan du risikere at kroppen holder på fettreservene sine. Det aller beste er å spise 4-5 ganger hver dag. Du bør heller ikke spise de siste tre-fire timene før du legger deg.

I tillegg til å tenke på et sunt kosthold, kan du prøve å trene f.eks. et par ganger i uka.

Hvis du følger disse rådene vil du trolig få akkurat passe vekt og en sterk og sunn kropp :-)

Skrevet

jeg vet ikke.... husker

ikke hva det var men det var

bare noen som sa det siden

de tulla og så begynte de å le,,, det var en vits eller noe,,

så skjønte jeg den ikke siden

jeg viste ikke hva det

betydde!!!

Ereksjon er ståpikk.

".................................."

fuji1365380447
Skrevet

Hva er forskjellen på jomfruhinna og jomfrudommen???

Jomfruhinna er en hinne inne i sjeden som noen jenter har. Hvis du har en slik hinne vil den briste ved første samleie. Jomfrudommen er når du er jomfru, det vil si at du ikke har hatt samleie ennå.

Nei, men tar man badstu så svetter man mye og mister derfor masse vann i kroppen. Så hvis du går på vekten før og etter en lang badstuøkt, så vil du nok se at du kan gå ned en kg eller noe sånt. Men det er altså bare vann, og ikke fett.

Kan man få kreft hvis man tegner på huden??

Nei, det tror jeg ikke. Det er nok bare skremselspropaganda for å få folk til å la vær å tegne seg. For det ser jo ikke akkurat pent ut.

Får man mere rynker hvis man bader masse???

Nei, men huden blir jo litt ekstra "rynkete" når man bader. Men det er bare fordi vannet trekker inn i huden. Slik "froskehud" forsvinner igjen når du blir tørr.

Åssen ser appelsin hud ut???

Appelsinhud er en måte å beskrive de bulkene eller ugjevnhetne som kan oppstå i fettvev. Det er mest vanlig å få det på lårene og rumpa. Det er ganske vanlig etterhvert som man blir voksen, og ikke noe å ta på vei for.

Er det sant at man blir tynnere av tran???

Tran har ikke en slankende effekt, men er svært sunt. Det gir tilskudd av omega 3 og vitamin D.

har noen tips om åssen man kan bli tynnere?????

Det beste man kan gjøre for å holde en slank linje er å trene et par-tre ganger i uken, og spise sunt og ofte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...