Gå til innhold

Bil: hva galt kan skje med en sentrallås?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg stoler ikke på de greiene. Heller ikke på systemet som krever at nøkkelen skal inneholde riktig kode for å starte bilen. Jo mer teknikk, jo mer går i stykker.

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har sentrallås på bilen, med sånn duppeditt på selve nøkkelen som man trykker på for å låse.

Det fungerer som bare det, bortsett fra at jeg ved en anledning, uten å tenke over det, kom borti mens bilen sto med døra åpen. Jeg bøyde meg inn og satte bilen på tomgang, og slengte igjen døra. Og der sto jeg, for sentrallåsen var gått i lås, åff kårs. Hehe... fikk ikke åpnet før etter en og en halv time, da jeg omsider fikk noen til å komme med ekstranøkkelen som foreldrene mine hadde.

Det er eneste aberet jeg har opplevd, foruten sånne blemmer er det kjekt å ha sentrallås.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...