Gå til innhold

Svart sofa!

Gjest i dag lurer jeg på det!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker dere får å holde sofa av skinn bra og ren.

Jeg har svart skinn sofa, noen som har noen ideer om hva jeg bør bruke på sofaen?

Takk til de som svarer!

Fortsetter under...

Gjest lille rosinen
Skrevet

Tror man får kjøpt noe stæsj for skinnsofaer..., jeg ville spurt på en møbelforretning :-)

Skrevet

Jeg bruker noe som heter Colourlock Leather Care. Det er en såpe som man først skal vaske sofaen med, svamp følger med i pakken, så er det er "fuktighetskrem" til å smøre inn sofaen med etterpå, man smører på og polerer med en ren klut.

Det skal brukes et par ganger i året, ellers bruker jeg bare en fuktig klut og tørker av med.

Jeg kjøper det på Bohus, men de har sikkert det eller noe tilsvarende alle steder de selger skinnmøbler.

Skrevet

Jeg bruker noe som heter Colourlock Leather Care. Det er en såpe som man først skal vaske sofaen med, svamp følger med i pakken, så er det er "fuktighetskrem" til å smøre inn sofaen med etterpå, man smører på og polerer med en ren klut.

Det skal brukes et par ganger i året, ellers bruker jeg bare en fuktig klut og tørker av med.

Jeg kjøper det på Bohus, men de har sikkert det eller noe tilsvarende alle steder de selger skinnmøbler.

Det hadde vært snilt av deg hvis du fortalte meg prisen på den også;)

Skrevet

Det hadde vært snilt av deg hvis du fortalte meg prisen på den også;)

Mener jeg betalte ca 110-120 kr sist, men den varer lenge, så det er ikke så dyrt

Skrevet

Mener jeg betalte ca 110-120 kr sist, men den varer lenge, så det er ikke så dyrt

Hehe..ikke så dyrt;) Skal kjøpe det i morgen.

Annonse

Skrevet

Vask den med en fuktig klut med Sun Light på. I følge faren min som jobber som møbelreparatør, så er det kun dette som holder skinnet fint uten å tørke det ut.

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...