Gjest i dag lurer jeg på det! Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Hva bruker dere får å holde sofa av skinn bra og ren. Jeg har svart skinn sofa, noen som har noen ideer om hva jeg bør bruke på sofaen? Takk til de som svarer! 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Tror man får kjøpt noe stæsj for skinnsofaer..., jeg ville spurt på en møbelforretning :-) 0 Siter
Aryane Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Jeg bruker noe som heter Colourlock Leather Care. Det er en såpe som man først skal vaske sofaen med, svamp følger med i pakken, så er det er "fuktighetskrem" til å smøre inn sofaen med etterpå, man smører på og polerer med en ren klut. Det skal brukes et par ganger i året, ellers bruker jeg bare en fuktig klut og tørker av med. Jeg kjøper det på Bohus, men de har sikkert det eller noe tilsvarende alle steder de selger skinnmøbler. 0 Siter
Gjest i dag lurer jeg på det! Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Jeg bruker noe som heter Colourlock Leather Care. Det er en såpe som man først skal vaske sofaen med, svamp følger med i pakken, så er det er "fuktighetskrem" til å smøre inn sofaen med etterpå, man smører på og polerer med en ren klut. Det skal brukes et par ganger i året, ellers bruker jeg bare en fuktig klut og tørker av med. Jeg kjøper det på Bohus, men de har sikkert det eller noe tilsvarende alle steder de selger skinnmøbler. Det hadde vært snilt av deg hvis du fortalte meg prisen på den også 0 Siter
Aryane Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Det hadde vært snilt av deg hvis du fortalte meg prisen på den også Mener jeg betalte ca 110-120 kr sist, men den varer lenge, så det er ikke så dyrt 0 Siter
Gjest i dag lurer jeg på det! Skrevet 22. januar 2006 Skrevet 22. januar 2006 Mener jeg betalte ca 110-120 kr sist, men den varer lenge, så det er ikke så dyrt Hehe..ikke så dyrt;) Skal kjøpe det i morgen. 0 Siter
Line Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Vask den med en fuktig klut med Sun Light på. I følge faren min som jobber som møbelreparatør, så er det kun dette som holder skinnet fint uten å tørke det ut. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.