Gå til innhold

Slanking

Gjest Noen tips kanskje?

Anbefalte innlegg

Gjest Noen tips kanskje?
Skrevet

Hei,

Hva er best å spise av sunt mat til frokost når man har tenkt å slanke seg? Noen tips?

Fortsetter under...

Skrevet

Grove knekkebrød? Det spiser iallefall jeg.

Frokostblandinger inneholder som regel altfor mye sukker.

Gjest Noen tips kanskje?
Skrevet

Grove knekkebrød? Det spiser iallefall jeg.

Frokostblandinger inneholder som regel altfor mye sukker.

Grove knekke brød? Hva med vanlig knekke brød, er ikke det bra? Jeg vil først og fremst gå ned 10 kilo. Uten å gå på et EKSTREM slanke kur. Jeg vil kutte ned sjokolade og andre fett saker som jeg ofte spiser:)

Jeg synes trening og sunt mat høres bra ut jeg.

Jeg veier nå ca. 65, vil veie ca. 55

Skrevet

Grove knekke brød? Hva med vanlig knekke brød, er ikke det bra? Jeg vil først og fremst gå ned 10 kilo. Uten å gå på et EKSTREM slanke kur. Jeg vil kutte ned sjokolade og andre fett saker som jeg ofte spiser:)

Grove knekkebrød er sunnere enn vanlig knekkbrød :)

Skrevet

Havregrynsgrøt med vann....Jeg har tatt av 10 kg med denne frokosten + at jeg har passet på hva jeg har puttet i munnen ellers også da...

Gjest tynnulg
Skrevet

2 skiver knekkebrød med sunt pålegg, eller vanlig grovt brød med sunt pålegg.

Annonse

Gjest tynnulg
Skrevet

De knekkebrødsortene som ikke er grove, de klassifiserer jeg som kjeks. Poenget med å knafse knekkebrød er jo at det skal være grovt - og dermed max sunt. Dessuten så må all slanking kombineres med trim - feks rask gange en halv-1 time så og si hver eneste dag! Kniper du for mye inn på maten, så sulter du jo forderva.

Skrevet

Jeg gikk ned ca 8 kg etter å ha spist fiberbrød til frokost, lunch, og kvelds. 2-3 stk hver gang. Til middag spiste jeg normalt. ellers spiste jeg så mange epler jeg ville. Jeg byttet ut sjokoladen med druer. Et fat med diverse frukt skåret i skiver fristet ikke bare meg, men også resten av familien. 2-3 mnd tok det før jeg var nede i idealvekt igjen. Tok meg også noen spaserturer i ny og ne, men sleit meg ikke ut. Jeg er overrasket over hvor greit det gikk.

Skrevet

Hvitt mel er ikke så bra når man skal slanke seg,man bør helst velge grovt, men du høres ikke så veldig overvektig ut, med mindre du er veldig lav, noe jeg antar du ikke er. Så hvis du kutter ut fet mat og godis er du nok godt på vei.

Skrevet

All Bran.

Egg, rent kjøtt/fisk og grønnsaker.

Havregrynsgrøt.

Skrevet

2 skiver knekkebrød med sunt pålegg, eller vanlig grovt brød med sunt pålegg.

Spør du meg kan hun ta tre grove knekkebrød. To er litt lite til frokost.

Skrevet

Lag din egen frokostblanding av mandler, all bran, havregryn, solsikkefrø, kli(knuste), soyaflokker (fås kjøpt på helsekost.

Spis den med fruktose og melk på :)

man blir avhengig!

hare1365380455
Skrevet

Weetabix med skummelt melk. Banan i skiver er godt oppi.

Annonse

Gjest Vil også
Skrevet

Jeg gikk ned ca 8 kg etter å ha spist fiberbrød til frokost, lunch, og kvelds. 2-3 stk hver gang. Til middag spiste jeg normalt. ellers spiste jeg så mange epler jeg ville. Jeg byttet ut sjokoladen med druer. Et fat med diverse frukt skåret i skiver fristet ikke bare meg, men også resten av familien. 2-3 mnd tok det før jeg var nede i idealvekt igjen. Tok meg også noen spaserturer i ny og ne, men sleit meg ikke ut. Jeg er overrasket over hvor greit det gikk.

fiberbrød? sa meg ikke så mye, men vekta di sa meg veldig mye, så jeg er intr!!! Hvor får jeg tak i dette brødet?

Skrevet

fiberbrød? sa meg ikke så mye, men vekta di sa meg veldig mye, så jeg er intr!!! Hvor får jeg tak i dette brødet?

Det heter Helseklibrød og finnes på de fleste daglivareforretninger. Det er ganske tørt og smakløst, men med godt pålegg er det ikke så ille. Den finnes i flere varianter, den med solsikkefrø synes jeg er best.

Når jeg slanket meg kuttet jeg ut dressing, smør og majones, men i helgene premierte jeg meg selv for god innsats med litt snadder.

Gjest Vil også
Skrevet

Det heter Helseklibrød og finnes på de fleste daglivareforretninger. Det er ganske tørt og smakløst, men med godt pålegg er det ikke så ille. Den finnes i flere varianter, den med solsikkefrø synes jeg er best.

Når jeg slanket meg kuttet jeg ut dressing, smør og majones, men i helgene premierte jeg meg selv for god innsats med litt snadder.

Hva er verst, lett majones eller smør da? Sikkert lurest å kutte helt, men ikke klart det enda.

Skrevet

Havregryn, litt sukker og melk.

Salat.

Frukt.

Sånn kjempemørk sjokolade (enten 86 % eller 70 % kakao). Smaker ikke godt, men tar søtsuget.

Ryvita knekkebrød.

Der ser dere, i teorien kan jeg slanke meg. Verre i praksis, mye verre.

Skrevet

Hva er verst, lett majones eller smør da? Sikkert lurest å kutte helt, men ikke klart det enda.

Lettmajones inneholder vel litt færre kalorier enn vanlig smør. Jeg pleier å lese hvor mange kalorier ditt og datt inneholder pr. 100 gram. Altså hvis jeg vil ned i vekt - aldri ellers.

Skal man ned i vekt bør man kutte ut slike ting - dessuten smaker det så mye bedre etterpå når man kan unne seg det :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...