Gå til innhold

rettigheter ved kronisk syk ungdom.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en datter på 18 år som er født med ryggmarksbrokk.Hun er lam fra livet og ned,avhengig av rullestol og mange andre ting. Det siste året har hun vært ut og inn av sykehus.Det har blitt mange innleggelser det siste året.Mest på rikshospitalet i Oslo.Mars 2005 fyldte min datter 18,da starta problemene med å få overnatte sammen med min datter på riksen noe hun ønsker på grunn av at hun er utrygg etter mye smerter og mange undersøkelser og blodprøver.pårørende kan overnatte på sykehushottellet men det koster kr 640 for en natt og det blir jo dyrt i lengden.Og det tar en time å kjøre med bil.det kan jo bli ganske slitsomt i lengden.Derfor lurer jeg på om det finnes noe sted der jeg kan innhente en slags tilatelse på at en pårørende kan overnatte sammen med min datter.Har krangla mye med personalet på avdeligen.jeg mener at det er lov å bruke HODET.vi pårørede blir helt utslitt av dette.Takker på forhånd for positivt svar.Hilsen Lise F.Karlsen

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...