Gå til innhold

Trenger hjelp!

Gjest En som er på jakt etter jobb...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er utdannet som lønnsmedarbeider. Hvor bør jeg søke jobb? Er det noen som kan gi meg noen ideer?

Har ikke noe erfaring, har nettopp blitt ferdig med utdanningen.

Hvis noen her kunne hjelpe meg ved å fortelle hvor jeg bør søke om en mulig praksis plass. Slik at jeg kan få erfaring på min CV. Ville jeg være kjempe takknemlig:)

Takk til de som svarer!

Fortsetter under...

Skrevet

Alle større bedrifter og organisasjoner. Send inn åpen søknad og ring og hør etter en stund. Trekker det ut, be A-etat om hjelp til å få en praksisplass slik at du får en prakisplass.

Skrevet

Alle større bedrifter og organisasjoner. Send inn åpen søknad og ring og hør etter en stund. Trekker det ut, be A-etat om hjelp til å få en praksisplass slik at du får en prakisplass.

Du skjønner Elis31 at jeg har vært i kontakt med aetat. Og det er dem som har bedt med finne meg en praksis plass. De skal selvfølgelig godkjenne det først. Men jeg må vel først finne en da:)

De gjør ikke det for meg. Saksbehandleren mente at jeg må finne en selv.

Jeg vet ikke hvordan jeg skal gå fram. Ellers hvor jeg bør spørre.

Bare jeg får litt erfaring er det bra for meg. Da kan jeg lettere søke jobber der de ofte spør om erfaring.

Er det noen konkrete steder jeg bør søke, der de har lønnsmedarbeidere.

Gjest hallow :o/
Skrevet

Du skjønner Elis31 at jeg har vært i kontakt med aetat. Og det er dem som har bedt med finne meg en praksis plass. De skal selvfølgelig godkjenne det først. Men jeg må vel først finne en da:)

Bare jeg får litt erfaring er det bra for meg. Da kan jeg lettere søke jobber der de ofte spør om erfaring.