Gå til innhold

Tynt og flatt hår? Jeg fant noe som virket på meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har langt hår, men hvert hårstrå er tynt og håret ligger flatt inntil hodet og jeg har ikke fått det til skikkelig med hårskum og spray.

Så kom jeg til en frisør som foreslo merket "Sebastian" og et produkt som heter body (det heter sikkert mer enn det, men jeg har ikke tuben her så jeg kan sjekke).

Det virker så utrolig bra!! Jeg fordeler bare en liten dert i håndkletørt hår og føner det tørt. Det er ikke tvil i havet om at håret blir "tykkere" og myyyye finere:o)

Produktet kostet skjorta, men den er innmari drøy i bruk og det er vel verd pengene visst man higer etter tykkere hår.

Lykke til:o)

Fortsetter under...

Gjest hallow :o/
Skrevet

Interssant ! Selges det i frisørsalonger og hva er dyrt ? Fint om du finner det eksakte navnet.

skorpionfisken
Skrevet
  hallow :o/ skrev (På 23.1.2006 den 8.07):

Interssant ! Selges det i frisørsalonger og hva er dyrt ? Fint om du finner det eksakte navnet.

Samma her. Flere detaljer takk:-)

Gjest margretaa
Skrevet

enig, Sebastian er et supert merke. Merket stor forskjell selv, andre også kommenterte hvor mye bedre håret mitt ser ut. Håret mitt er egentlig tykt, men bleiking og farging sleit det halvt i hjel. Kjøpte Laminates fra Sebastian hos frisør og DAMN, den er god! Men svindyr. Sjampo, balsam og hårkur er jo over 900 kr!

Annonse

Skrevet
  hallow :o/ skrev (På 23.1.2006 den 8.07):

Jeg kjøpte den på en vanlig Wella-frisørsalong og det er en gull-farget tube på 150ml

og heter vel Body Weightless Shine Volumizing polish. (Lamitate Sheer står det også)

Jeg betalte i underkant av 300kr for den tuben, men jeg regner med å ha den leeeeenge selv om jeg bruker den hver dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...