Gjest Ramina Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Har 17" flatskjerm, kjørerFirefox... og har støtt trekvart/litt over skjermbilde. Hvorfor det? Hva skal til for å få fylt ut skjermen? Takk. 0 Siter
citoyen Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Mener du at selve bildet ikke fyller mer enn deler av den fysiske skjermen (med svart rundt) eller er det Firefox som ikke fyller hele skjermbildet? 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Mener du at selve bildet ikke fyller mer enn deler av den fysiske skjermen (med svart rundt) eller er det Firefox som ikke fyller hele skjermbildet? Firefox - og IE så jeg etter å ha sjekket nå - går fra kant til kant... men selve skjermbilde - altså plassen til skrift, bilder, reklame mm. - dekker kun en trekvart av skjermen, fra venstre side og utover. Noen ide? Ingen andre som har det sånn? Takk for svar. 0 Siter
citoyen Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Firefox - og IE så jeg etter å ha sjekket nå - går fra kant til kant... men selve skjermbilde - altså plassen til skrift, bilder, reklame mm. - dekker kun en trekvart av skjermen, fra venstre side og utover. Noen ide? Ingen andre som har det sånn? Takk for svar. Det er bare sånn nettsidene er designet. De er laget for å passe til en bestemt skjermstørrelse, og har man mer eller mindre enn det så må man bare leve med det 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 24. januar 2006 Skrevet 24. januar 2006 Det er bare sånn nettsidene er designet. De er laget for å passe til en bestemt skjermstørrelse, og har man mer eller mindre enn det så må man bare leve med det Ha...så dumt da! Da kunne man jo i teorien spare inn noen kr på å heller kjøpe seg en kvartis mindre skjerm Ordner de det noen gang i fremtiden da tro... Minnes ikke at jeg hadde det sånn før...hmmmm... Takk for svar da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.