Gjest nosigns Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Har to uåpnede kjekspakker som gikk ut i oktober og november ifjor. Smørbrødkjeks, til ostebord. Det kan vel ikke være noe galt i å spise dem. Smaker de annerledes, tro? Skulle liksom servere til noen i kveld da. Kanskje best å kjøpe nye? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Du får smake på de, og se etter at de ikke har fått en ny farge som er grønn ;-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Står det ikke noe utløpsdato på dem? Det er vel egentlig bare å åpne dem og smake, så finner du fort ut om de er spiselige 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Sånne utløpsdatoer er satt til i verste fall. Hvis de er lagret mørkt og tørt og ikke altfor varmt så holder de mye lengre. Har de stått lyst, varmt eller fuktig (selv om de ikke er åpnet) så holder de ikke lenger enn holdbarhetsdatoen. 0 Siter
Aryane Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Jeg hadde ikke spist dem, men jeg er veldig pirkete når det gjelder utløpsdatoer. HVis de ser fin ut går det vel bra, det er jo bare å prøve... 0 Siter
favn Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Hvis de fortsatt er holdbare, kan du trygt konkludere med at ingredienslisten ikke egner seg som menneskeføde. 0 Siter
Åsemor Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Jeg spiste knekkebrød som var gammelt en gang, og får skikkelig vemmelig smak i munnen nå som du snakker om det. Jeg ville kjøpt nye. Det er mye fett i de fleste kjekser tror jeg, som harskner. 0 Siter
Elisabeth1365380359 Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 sjekk dato, hvis det er "siste forbruksdag" så er den nok ikke spisende mer. Er det "best før" så kan du smake og sjekke om det fortsatt er godt. 0 Siter
Lisabeth Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Bare spis. Kjeks er laget med herdet fett, produsert for å oppbevares lenge. Spesielt bra for kroppen er det derimot ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.