Gå til innhold

Hvilken reklame irriterer dere mest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først og fremst må jeg innrømme at jeg ser mye på tv, siden reklamene irriterer meg

Men denne "hvis du vet hvor du har vondt, hvorfor behandle Hele kroppen". Så irriterende å høre på

Så er det reklamen for 1881. alle må vel ha fått med seg nummeret deres nå?

Så er det hun Vendela Kirsebom som sier "prøv den" på en irriterende måte

ja vet jeg er premenstruell, kanskje derfor jeg finner på å skrive et innlegg om det

Men hvilke reklamer irriterer dere mest?

Fortsetter under...

Skrevet

1881-reklamene og Zon (hvorfor behandle heele kroppen) er faktisk så ille at jeg slår over på annen kanal hvis jeg har fjernkontrollen i nærheten når de kommer.

Vendela irriterer meg ikke SÅ mye, men jeg må alltid herme etter det rare tonefallet hennes allikevel. ;)

Skrevet

Hvis du blar tilbake noen dager så er det en lang tråd om akkurat dette :)

Skrevet

Hvis du blar tilbake noen dager så er det en lang tråd om akkurat dette :)

vet du hva tråden het? Har bladd meg tilbake, men vet ikke hvor langt jeg skal bla

Gjest Cezalion
Skrevet

vet du hva tråden het? Har bladd meg tilbake, men vet ikke hvor langt jeg skal bla

Tråden er "Den VERSTE reklamen - "dol-fisken", og ble postet i går. :)

Skrevet

Tråden er "Den VERSTE reklamen - "dol-fisken", og ble postet i går. :)

ble den postet på Åpent, kan ikke se den jeg

Annonse

Gjest Cezalion
Skrevet

ble den postet på Åpent, kan ikke se den jeg

Ja, på Åpent. To sider bakover, mellom innleggene 'James Bond' og 'Hjelp meg med noe datatull'.

Skrevet

Ja, på Åpent. To sider bakover, mellom innleggene 'James Bond' og 'Hjelp meg med noe datatull'.

takk, så den nå:)

Skrevet

1881-reklamen.

Pluss en radioreklame om Fujitsu Siemens Life Book P7010 med Intel Centrino Mobile Technology. Den er til å spy av.

Skrevet

1881-reklamen.

Pluss en radioreklame om Fujitsu Siemens Life Book P7010 med Intel Centrino Mobile Technology. Den er til å spy av.

Men hadde den vært mindre irriterende er det store sjanser for at du ikke ville husket navnet: Fujitsu Siemens Life Book P7010 med Intel Centrino Mobile Technology :)

Så den er kanskje irriterende,- men god.

Andre reklamefilmer kan være kjempemorsomme,- men jeg husker ikke alltid hvem reklamen er for...

Skrevet

Men hadde den vært mindre irriterende er det store sjanser for at du ikke ville husket navnet: Fujitsu Siemens Life Book P7010 med Intel Centrino Mobile Technology :)

Andre reklamefilmer kan være kjempemorsomme,- men jeg husker ikke alltid hvem reklamen er for...

"irriterende,- men god"

Jeg korrigerer....irriterende,- men virksom.

Skrevet

Den reklamen for telekiosken,når han kule gutten spør han som jobber der hva som er det kuleste de har i butikken er.

Det er deg det,svarer han.

Guud å irriterende....

Annonse

Skrevet

Den reklamen for telekiosken,når han kule gutten spør han som jobber der hva som er det kuleste de har i butikken er.

Det er deg det,svarer han.

Guud å irriterende....

Den er så rar - skjønner ikke helt hva som er poenget med den....

Skrevet

Tråd navn: "Den verste reklamen - "dol-fisken" 22. jan klokka 13:35

Dette er et tema som fengte mer enn selve Gullfisken. Det er fler reklamer som ergrer enn gleder, antagelig.

Svært mange nominerte - og gode kandidater :-)

Skrevet

Jeg har hele produktet i vrangstrupen, og komme ALDRI til å kjøpe det hvis jeg skulle ha behov for noe tilsvarende. Regner med at produktet har konkurrenter. Det er DE som evt får min bestilling. Det kan du banne på. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...