Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei :)

jeg har testet svakt positivt :)!!!

ENDELIG!!!

testet lørdag IKM og fikk svakt positiv etter noen minutter...kjøpte 2 nye tester i dag (for å teste i morgen tidlig)...men kunne jo ikke la vær å prøve den ene med en gang...selv om det ikke var lenge siden jeg var på do sist og sånn...og også den var svakt positiv synlig etter 2-3 minutter...

så foreløpig dere ser det kanskje ut som at det er min tur denne måneden:)

ps! hadde bitteliten spot forrige onsdag (festeblødning??). Og har spist grapefrukt (en halv morgen og en halv kveld) + tatt wild jam (2 pr dag) siden festeblødningen...jeg tror kanskje det funker!?? (har ikke prøvd det før)

så redd, men opprømt i dag (ikke lett å konse på jobben) :)!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/215270-to-bl%C3%A5-w%C3%A6%C3%A6/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hva er forresten det wild jam greiene? Spiste du grapefrukt hele måneden

*desperat*

hei :)

Neida så snart er du over vet du ;)

Ja til fødebølge 2006! Eller så kommer jeg 'straks tilbake' igjen...har blødd litt i dag og skal til legen i morgen....å som jeg håper på det beste!!!

Diggresjon visst...

MEN grapefrukt! har spist en halv morgen og en halv kveld siden EL (litt viktig å ikke spise før for kan gjøre at EL ikke blir så bra...etter EL er det bra for det gjør at hormonene 'lever' litt lengre før de brytes ned...)

wild Yam fås kjøpt på helsekosten, og er en urt som inneholder molekylet som kommer før progesteron nårman skal lage progesteron, slik at dersom kroppen trenger progesteron kan den omgjøre det den får fra wild yam......

så dersom problemet er at man har litt kort lutealfase (fra EL til spotting/mensen)...kan dette skyldes at man har et litt for rask nedgang i progesteronproduksjonen....tegn på dette kan være at man begynner å spotte noen dager før mensen...og at man får dødsømme pupper ganske tidlig...

Leste en plass om en lege som anbefalte folk som alt var i orden med, men som ikke ble gravide å prøve å ta Wild Yam fra EL og til 12 uker var passerte (for da begynner fosteret selv å produsere progesteron)....

phu!! dette ble langt!!!

Men disse to til sammen kan forlenge lutealfasen noen dager og kanskje gi egget de par dagene ekstra det trenger for å gro ;)

Lykke til!

ps! det er bedre å gå i gang å løse et 'problem' enn å sitte å sture trenger ikke være desp fordet ;)!!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...