Gå til innhold

Vondt å bruke nesespray.

Anbefalte innlegg

Skrevet

ååå som jeg angrer på at jeg prøvde nesespray igjen.

Er kraftig forkjøla og skulle prøve nesespray igjen da å det ble selvfølgelig he***"#% etterpå.

Flere som får sinnsykt vondt i nesen å ansiktet etter nesespray?

Ja jeg får skikkelig vondt, det svir og banker å øynene renner.

Fortsetter under...

Skrevet

Får nok ikke SÅ vondt, men blir ganske ekkel i nesa etterpå. Jeg bruker en halv dæsj barnenesespray, det holder for meg.

Skrevet

Jeg syns også nesespray svir og gjør vondt! Derfor bruker jeg otrivin eller rhinox for barn i stedet. Det er vel samme innhold tror jeg, men halvparten så store doser. Da svir det ikke noe særlig syns jeg.

Skrevet

Får nok ikke SÅ vondt, men blir ganske ekkel i nesa etterpå. Jeg bruker en halv dæsj barnenesespray, det holder for meg.

Kanskje det blir bedre om jeg også prøver barne nesespray?

Har det i skapet og ja kanskje jeg skal våge å prøve.

Skrevet

Jeg syns også nesespray svir og gjør vondt! Derfor bruker jeg otrivin eller rhinox for barn i stedet. Det er vel samme innhold tror jeg, men halvparten så store doser. Da svir det ikke noe særlig syns jeg.

Åsemor sier også det så jeg skal prøve det.

Fikk en inhalator med pulver (rhinicort)av legen en gang men nå kan jeg ikke ta den lengre for den går ikke sammen med en annen medisin jeg bruker fast.

Skrevet

Jeg får ikke direkte vondt, men synes det er sinnsykt ubehagelig på en snodig måte. Synes faktisk det er bedre å være tett i nesa enn den der nesespray-følelsen. USJ!

Annonse

Skrevet

Det finnes også "nesespray i pilleform". Dvs. piller som inneholder medikamenter som påvirker slimhinnene.

En av fordelene ved disse er at de også fungerer godt hvis bihulene er helt tette - og der nesesprayen da ikke kommer til.

Ulempen er at de er reseptpliktige - derfor sikkert har andre bivirkninger? Men jeg har brukt de selv, og de fungerte meget bra.

Husker dog ikke hva de heter.....

Skrevet

Jeg får ikke direkte vondt, men synes det er sinnsykt ubehagelig på en snodig måte. Synes faktisk det er bedre å være tett i nesa enn den der nesespray-følelsen. USJ!

Skal ikke ta mere av voksen spray ihvertfall.

Det gjør vondt enda.svir ikke men er direkte vondt og smertene brer seg ut til kinnet.

Heldigvis brukte jeg bare i det ene neseboret.

Skrevet

Det finnes også "nesespray i pilleform". Dvs. piller som inneholder medikamenter som påvirker slimhinnene.

En av fordelene ved disse er at de også fungerer godt hvis bihulene er helt tette - og der nesesprayen da ikke kommer til.

Ulempen er at de er reseptpliktige - derfor sikkert har andre bivirkninger? Men jeg har brukt de selv, og de fungerte meget bra.

Husker dog ikke hva de heter.....

Det skal jeg sjekke opp.

Kan jo hende de har samme stoff som pulverinhalatoren å da kan jeg ikke bruke det.

Takk for tips!

Skrevet

Det skal jeg sjekke opp.

Kan jo hende de har samme stoff som pulverinhalatoren å da kan jeg ikke bruke det.

Takk for tips!

Heter de ikke rett og slett "Rhinoxin tabletter" tro?

Skrevet

Heter de ikke rett og slett "Rhinoxin tabletter" tro?

Kanskje det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...