favn Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Dette er sikkert åttogsøttifjortende gang jeg spør om noe ang Operamail... Etter at jeg har merket sendte mail slik at de kommer opp i respektive Filters, hvordan får jeg dem 'bort' fra Sent? For sikkerhets skyld: Ja, jeg forstår at de ikke blir borte bokstavelig talt, men jeg foretrekker å ha synlig post på kun ett 'sted'. På forhånd mange takk (jeg hadde nær sagt: citoyen) ;-) 0 Siter
citoyen Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Først høyreklikker du på filteret, velger Properties og passer på at det er haket av for å markere meldinger som filtrert (tror det skal være default, så sannsynligvis trenger du ikke endre noe her). Så går du til Sent, klikker på View-knappen på verktøylinjen der, og tar bort haken med "Filtered" under "Show". Da skal de være borte 0 Siter
favn Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Skrevet 23. januar 2006 Først høyreklikker du på filteret, velger Properties og passer på at det er haket av for å markere meldinger som filtrert (tror det skal være default, så sannsynligvis trenger du ikke endre noe her). Så går du til Sent, klikker på View-knappen på verktøylinjen der, og tar bort haken med "Filtered" under "Show". Da skal de være borte Takk snille deg, innsatsen din i forumet er eksepsjonell. DOL har vel endelig passet på å gi deg jobbtilbud MED lønn? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.