Gå til innhold

Fu-Har DU vært utro?

Anbefalte innlegg

Gjest gift og(anonym nå)
Skrevet

Har du noen gang vært utro mot din nåværende eller tidligere partner?

Med utroskap mener _jeg_ et fysisk eller følelsemessig forhold i det skjulte...

Kan jo tenkes at dere har en annen mening om hva som er utroskap...

Selv har jeg hatt noen følelsesmessige forhold på si..

Der jeg har flørtet,chattet,dirty talk,sendt utallige sms daglig,spist lunch med,truffet på byen,danset og fantasert om,men aldri vært fysisk utro i form av kyss osv...

Mine "forhold" har gått over av seg selv,er nok bare den spenningen som har tiltrukket meg i en til tider kjedelig/rutinemessig hverdag..

Hva med dere?

Skrevet

Jeg har aldri vært fysisk utro, men da forholdet til eks'en skrantet de to siste årene forelsket jeg meg stadig vekk i andre, som oftest venner, det ble gjerne litt småflørting og noen uskyldige sms, men aldri noe mer enn det.

Har blitt utsatt for utroskap selv så jeg vet hvordan det føles.

Jeg tror man kommer lengst med ærlighet.

Gjest også gift
Skrevet

Nei det har jeg ikke. Tanken har heller aldri slått meg.

Vi har holdt sammen i over 20 år, gift i 10 år.

Håper det gjelder min kjære også.

Gjest Har nok det
Skrevet

Ja, har vært utro på begge de måtene.

Gjest kall meg  trofast
Skrevet

Jeg har aldri vært utro og dette året har vi 20 års bryllupsdag. På alle disse årene har jeg kysset en annen en min mann en kveld, men det regnes ikke som utroskap etter mine "regler".

fuji1365380447
Skrevet

Mot min nåværende mann har jeg ikke vært utro.

Men i mitt forrige lange forhold forelsket jeg meg i en annen mann da jeg var i utlandet. Og da var jeg utro både fysisk og mentalt.

Det var en så grusom opplevelse, å være forelsket i noen andre en han jeg var sammen med - så det var en god lærepenge for meg. På grunn av denne opplevelsen vet jeg at jeg aldri kommer til å være utro igjen.

Så jeg angerer ikke, for det betyr at jeg nå er helt sikker på å være 100% trofast til min mann.

Skrevet

Jeg har aldri vært utro og dette året har vi 20 års bryllupsdag. På alle disse årene har jeg kysset en annen en min mann en kveld, men det regnes ikke som utroskap etter mine "regler".

Og etter din manns regler er det å bli sugd på dassen på en uteplass, heller ikke utroskap? DINE regler, du liksom.

Skrevet

Det er klart at jeg har danset med eller flørtet med andre (litt avhengig av hva du vil kalle for flørting), men jeg har aldri vært utro. Ikke heller har jeg snakket dirty med andre.

Følelsesmessig forhold, hva er det? Det har vel hendt at jeg har følt meg tiltrukket av andre enn den jeg har vært sammen med.

Gjest vil være anonym nå.
Skrevet

Ja, det har jeg. Angrer ikke på det heller, faktisk.

Skrevet

Nei. Jeg er den siste trofaste mann.

Kun hvis du overlever meg:-)

Gjest kall meg trofast
Skrevet

Og etter din manns regler er det å bli sugd på dassen på en uteplass, heller ikke utroskap? DINE regler, du liksom.

Du verden - har ikke jeg lov å ha egne regler for hva jeg mener er utroskap ???? Jeg synes det er stor forskjell på kyss PÅ MUNNEN og å bli sugd. Dette synet faller også inn under mine regler, og jeg forventer at jeg får lov å leve etter mine egen moralbekreper og regler uten at du skal stille deg til dommer over meg !

Gjest Er, men er ikke
Skrevet

Har egentlig ikke det. Men likevel føler jeg på en måte at jeg er utro hver gang jeg flørter og "er" med andre mannfolk. Jeg føler vel kanskje at jeg burde ha venta litt med å finne andre mannfolk, etter at det ble slutt med siste langvarige forhold. Føler fortsatt at han er min mann og jeg er han jente, selv om vi ikke er sammen og ikke vil være det...

Skrevet

Du verden - har ikke jeg lov å ha egne regler for hva jeg mener er utroskap ???? Jeg synes det er stor forskjell på kyss PÅ MUNNEN og å bli sugd. Dette synet faller også inn under mine regler, og jeg forventer at jeg får lov å leve etter mine egen moralbekreper og regler uten at du skal stille deg til dommer over meg !

Har ikke din mann lov til å ha egne regler for hva HAN mener er utroskap, om du har det?

Gjest kall meg trofast
Skrevet

Har ikke din mann lov til å ha egne regler for hva HAN mener er utroskap, om du har det?

Hallo igjen moralens vokter!

Nå er ikke du min mann! Min mann er ikke aktiv her på DOL og svarer derfor heller ikke på dette innlegget. MEN, du vet da ikke hvilke regler han setter for seg selv. Kanskje han tillater seg mye han. Vi stoler på hverandre og han har ikke problemer med at jeg har kysset èn mann (i tillegg til han) èn kveld på mer enn 20 år. Ganske så harmløst, men det var faktisk en fin kveld ! Og forresten jeg angrer ikke!

Gjest Utro mange ganger
Skrevet

I mitt forrige forhold var jeg utro maaange ganger.

I mitt nåværende forhold (var i 10 år) har jeg et bittelite svin på skogen. Har en bekjent som jeg synes mye om. Har sendt SMS som klart går over grensen + at vi har truffet hverandre noen ganger (har barn som leker sammen). Har aldri hatt sex eller kysset. Dvs. vi har ikke gjort det ETTER at jeg ble sammen med min nåværende mann. Var utro med bl.a. han med min tidligere partner.

Jeg hadde ikke likt at min mann hadde sendt slike melding/diskutert slike ting med ei dame som jeg har gjort med min kompis. Så det går vel kanskje under betegnelsen utro.

Skrevet

Hallo igjen moralens vokter!

Nå er ikke du min mann! Min mann er ikke aktiv her på DOL og svarer derfor heller ikke på dette innlegget. MEN, du vet da ikke hvilke regler han setter for seg selv. Kanskje han tillater seg mye han. Vi stoler på hverandre og han har ikke problemer med at jeg har kysset èn mann (i tillegg til han) èn kveld på mer enn 20 år. Ganske så harmløst, men det var faktisk en fin kveld ! Og forresten jeg angrer ikke!

Selvsagt vet ikke jeg hva han mener er utroskap. Men vet du? Vet du hvilke regler han har, ettersom du mener du har dine egne regler?

Skrevet

Nei.

Eller, det føles i alle fall ikke sånn,- men jeg ble jo forelsket i min nåværende mann før jeg hadde gjort det slutt med min ex... Men det ble det orden på ganske fort,da.

Skrevet

Nei. Eller...

Følelsesmessig kanskje? Da jeg merket at følelsene for min daværende samboer ikke lenger var så sterke som de en gang var, så hadde jeg en liten ting med en kamerat. Ikke noe fysisk (iallefall ikke mer enn at jeg satt på fanget hans når det ikke var ledige stoler på utestedet vi var på). Men gjorde det slutt med samboeren etter en uke eller to. Så jeg synes ikke jeg har gjort noe galt. Kysset han jeg flørtet med først etter jeg hadde gjort det slutt. "Forholdet" til ham varte ikke lenge. Ble aldri sammen med ham.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...