Gå til innhold

Fu-Har DU vært utro?

Anbefalte innlegg

Gjest Polyester
Skrevet

Ja, jeg har vært utro... Det ble mer komplisert enn jeg hadde trodd, men jeg angrer likevel ikke - for jeg fikk øynene opp for mange ting jeg ikke skjønte før. Det er over nå.

Skrevet

Ja. Kanskje ikke av de tingene jeg er mest stolt av, men til å leve med.

Skrevet

Jeg har ikke vært utro i ekteskapet mitt, nei.

Har riktignok klint litt et par ganger, men det er ikke utroskap - ettersom han vet om det og synes det er greit.

I tidligere, mer useriøse forhold, hendte det vel at ting overlappet hverandre litt mer enn hva rimelig er.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Nei, det har jeg ikke.

Jeg har blitt sjarmert mange ganger og vært litt småforelsket. Vanskelig å unngå, når jeg blir så lett fasinert. Men jeg har aldri gjort noe ut av det.

Skrevet

Har vært utro, men ikke i det forholdet jeg er i nå. Er en del år siden jeg var utro og kunne ikke tenke meg å oppleve det igjen. Synes det var forferdelig etterpå!Verdens svarteste samvittighet, lærte vel av det.

Skrevet

Nei, jeg har aldri vært i nærheten av å være utro.

Noen vil kanskje mene det siden jeg har vært betatt eller forelsket i løpet av mitt 15- årige ekteskap. Noe som er helt normalt og ikke har noe med utroskap å gjøre i seg selv etter mitt og min manns syn. Min livspartner var imidlertid den første jeg delte dette med, og vi støttet hverandre til det gikk over. I ettertid ble det til noe fint vi stod sammen om, og som vi kan le av og spøke med, selv om det kanskje var vondt når det stod på.

Jeg har en veldig flott mann etter mitt hjerte, som er trygg på oss og meg, og jeg vil ikke ha noen annen mann. Jeg er så heldig som har levd sammen med ham i snart 15 år:o)

For hvert år feirer vi bryllupsdagen med litt større brask og bram enn den forrige. Det er ingen selvfølge å holde sammen og bevare kjærligheten, og det har slett ikke alltid vært like enkelt. Det er det ikke for noen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...