Aryane Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Noen som savner appelsinyogurten til Tine, den de hadde for mange mange år siden? Nå får man den i sånne multipakker, vinterens favoritter, men hvorfor i huleste selger de den ikke separat? Den er jo bare fantastisk god. Nå må jeg kjøpe pakker med mange yogurter jeg ikke liker bare for å få en med appelsin. Irriterende!!! 0 Siter
Gjest liker den best! Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Helt enig! Jeg prøvde å finne en mailadresse til tine så jeg kunne be de ha den lenger.... Har du skrevet til de? 0 Siter
Aryane Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Skrevet 23. januar 2006 Helt enig! Jeg prøvde å finne en mailadresse til tine så jeg kunne be de ha den lenger.... Har du skrevet til de? Nei men jeg har tenkt tanken. Vi får slå oss sammen og få med oss flere så bombanderer vi dem med mail ) 0 Siter
Aryane Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Skrevet 23. januar 2006 Helt enig! Jeg prøvde å finne en mailadresse til tine så jeg kunne be de ha den lenger.... Har du skrevet til de? [email protected] fant denne adressen til Tine forbrukersenter 0 Siter
Gjest liker den best! Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 [email protected] fant denne adressen til Tine forbrukersenter Da sender jeg mail! 0 Siter
Aryane Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Skrevet 23. januar 2006 Da sender jeg mail! Jeg og, og så får vi oppfordre alle andre til å gjøre det samme! 0 Siter
Gjest liker den best! Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Jeg og, og så får vi oppfordre alle andre til å gjøre det samme! Kanskje du skal skrive et nytt innlegg om det? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.