Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som savner appelsinyogurten til Tine, den de hadde for mange mange år siden?

Nå får man den i sånne multipakker, vinterens favoritter, men hvorfor i huleste selger de den ikke separat? Den er jo bare fantastisk god. Nå må jeg kjøpe pakker med mange yogurter jeg ikke liker bare for å få en med appelsin. Irriterende!!!

Fortsetter under...

Gjest liker den best!
Skrevet

Helt enig! Jeg prøvde å finne en mailadresse til tine så jeg kunne be de ha den lenger.... Har du skrevet til de?

Skrevet

Helt enig! Jeg prøvde å finne en mailadresse til tine så jeg kunne be de ha den lenger.... Har du skrevet til de?

Nei men jeg har tenkt tanken. Vi får slå oss sammen og få med oss flere så bombanderer vi dem med mail :o)

Skrevet

[email protected]

fant denne adressen til Tine forbrukersenter

Skrevet

Da sender jeg mail!

Jeg og, og så får vi oppfordre alle andre til å gjøre det samme!

Annonse

Gjest liker den best!
Skrevet

Jeg og, og så får vi oppfordre alle andre til å gjøre det samme!

Kanskje du skal skrive et nytt innlegg om det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...