Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen hjelpe meg med å gå inn på www.sr-bank.no, trykke på Logg inn nettbank, da kommer det opp et nytt vindu. Jeg trenger den url'en for jeg må inn i nettbanken. Igår begynte dataen min og ikke lenger ville åpne linker som automatisk åpner et nytt vindu (kan heller ikke høyreklikke på linker og velge åpne i nytt vindu). Pop-up blokkering er avslått og jeg vet ikke hva som har skjedd. Men akkurat nå har jeg det travelt og må inn i nettbank. Håper noen kan gi meg den adressen! :)

Skrevet

data hjelp passet kanskje ikke som overskrift hehe. Men jeg hadde tenkt å spørre om tips til hvordan jeg kan få dette nytt-vindu problemet bra igjen. Har bare ikke tid nå, til å fikle med det. men svar gjerne på det også, så kan jeg se på det senere !

Skrevet
  Lucretia skrev (På 23.1.2006 den 13.24):

data hjelp passet kanskje ikke som overskrift hehe. Men jeg hadde tenkt å spørre om tips til hvordan jeg kan få dette nytt-vindu problemet bra igjen. Har bare ikke tid nå, til å fikle med det. men svar gjerne på det også, så kan jeg se på det senere !

Det står at du først må velge bank fra ei lang liste. Hvis jeg bare velger den som heter SR bank, så kommer denne adressen frem:

https://nettbank.sparebank1.no/URL_DIALOG_SWITCH_sb1?bankid=3229&revealBidLogin=

hjalp det noe?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...