Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er enig med jaime. Er partneren din stor? Typen min er selv ganske stor, og med mindre jeg er skikkelig klar, er det noen stillinger jeg rett og slett ikke greier å være med på fordi han "når bunnen". Dette skal visstnok være veldig digg for mannen, skal man tro kjæresten min - men altså ikke så digg for meg, fordi det da kjennes ut som skikkelig mageknip.

Prat med partneren din og prøv litt ut i slow motion: legg deg på ryggen med en pute under rumpa og sjekk om det gjør vondt når han prøver å komme lengst mulig inn. Den beste stillingen er forsåvidt når du står på alle fire og han står bak deg, men ikke alle er helt komfortabel med dette. Poeng: gjør det før akten er helt kommet i gang slik at han er forsiktig og så kan du sjekke om det er det som er prob.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/215315-smerter-under-sex/#findComment-1590767
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Jeg synes det høres ut som endometriose, siden smertene har kommet gradvis.

Hvis du ikke har hørt om endometriose, så ta et søk på gynekologiforumet, der har det stått mye om det og fagpersonen der er ekspert på endometriose.

Jeg er redd du må gjennom laproskopi (kikhullsoperasjon gjennom navlen) for å få bekreftet om det er det. Men det er viktig å finne ut av, siden endometriose er kan gjøre det vanskelig å få barn senere.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/215315-smerter-under-sex/#findComment-1590813
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...