Gå til innhold

Meta tags i frontpage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som aner åssen jeg legger inn "søkeord", eller meta-tags i Frontpage?

Hva i heiteste betyr "system" eller "User" Variables?

Skal man legge inn koder, eller hva?

På forhånd, takk.

Fortsetter under...

Skrevet

Drit i metataggene, moderne søkemotorer bruker dem ikke uansett.

Skrevet

Drit i metataggene, moderne søkemotorer bruker dem ikke uansett.

ok? Åssen skal folk finne sia da?

Jeg har betalt søkemotorer for å legge meg inn på mange steder, men får bare minimalt med treff, fordi jeg ikke får opp søkeord...

Disse har jeg brukt: http://www.site-reference.com/

Skrevet

Jeg har betalt søkemotorer for å legge meg inn på mange steder, men får bare minimalt med treff, fordi jeg ikke får opp søkeord...

Bruk ordene på selve siden, da blir de med i indekseringen. Bruk beskrivende titler (i

-taggen på sidene), og semantisk korrekt oppmerking (spesielt headere er viktig). Selve domenenavnet har også litt å si. Frames gjør det vanskeligere for søkemotorer, så det kan det være lurt å unngå. Ellers kan du gå inn på de viktigste søkemotorene og sende inn link til domenet ditt, så vil sidene etterhvert indekseres.<p> </p><p> Jo flere andre sider som linker til deg, jo høyere opp kommer du på listen. Og jo høyere opp på listen de sidene som linker til deg er, jo høyere kommer du også.</p>
Skrevet

Jeg tror ikke det hjelper så masse å betale "firmaer" for å legge din side inn i søkemotorer. Du kan selv, helt gratis, legge inn din side på f.eks. Google (den største og beste), Altavista, Kvasir, etc. Søkemotorer er ikke lenger så lette å lure, og metatags er nå lite i bruk.

Min side kommer øverst hos Google ved å søke på et spesielt ord. Dette ordet er en del av domenet og ordet går også igjen "ørten" ganger på siden. Siden har også et relativt godt besøk og en del sider linker til min side. Alle disse tingene er med på å få siden min langt opp hos f.eks. Google.

Skrevet

Jeg tror ikke det hjelper så masse å betale "firmaer" for å legge din side inn i søkemotorer. Du kan selv, helt gratis, legge inn din side på f.eks. Google (den største og beste), Altavista, Kvasir, etc. Søkemotorer er ikke lenger så lette å lure, og metatags er nå lite i bruk.

Min side kommer øverst hos Google ved å søke på et spesielt ord. Dette ordet er en del av domenet og ordet går også igjen "ørten" ganger på siden. Siden har også et relativt godt besøk og en del sider linker til min side. Alle disse tingene er med på å få siden min langt opp hos f.eks. Google.

Jeg får det ikke til, jeg...

Har prøvd å distribuere den sia mi i ett år nå, men det er jo aldri folk inne der. 3000 på det hele året er jo ingenting... Inkl. meg selv.

Jeg har lagt den inn i både google, kvasir og alle gratisgreier...

Jeg finner ikke meg selv om jeg søker en gang. Og noe av det jeg driver med er veldig vanlige søkeord, men jeg treffer ikke der en gang.

Ellers må jeg si at jeg hadde en privat webside om meg selv en gang, der hadde jeg maange tusen besøkende på et par uker, bare pga. et innlegg om den i avisa.

Annonse

Skrevet

I tillegg sørger du for at hovedsiden indeks.html inneholder alle stikkord fra bransjen, det kommer naturlig når du på forsiden beskriver bedriftens ulike satsningsområder, mål, kundesegmenter osv med tekst. Pass på å oppdatere sidene ofte, da modrene søkemotorer prioriterer sider som oppdateres.

Skrevet

"

"

Tolken liker ikke HTML koder, så det er ikke sikkert det mellom gåseøynene syns.

Skrevet

"

"

Tolken liker ikke HTML koder, så det er ikke sikkert det mellom gåseøynene syns.

Det gikk bra likevel. Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...