Gjest risotto? Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Går det an lage risotto med kun kjøttdeig og ingenting annet? Har ikke lyst til å gå ut å handle nå 0 Siter
Gjest risotto? Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Risotto uten ris, mener du? Oj, nei kjøttdeig og ris 0 Siter
Gjest høres godt ut Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Oj, nei kjøttdeig og ris Det går nok fint! Du kan f.eks. ta i mais eller løk om du har det. 0 Siter
Gjest risotto? Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Det går nok fint! Du kan f.eks. ta i mais eller løk om du har det. Hvordan lager jeg det? Har du en oppskrift? Eneste grunnen til at jeg tenkte på risotto var pga eneste jeg har er kjøttdeig og ris Har løk, hvitløk og tomater også.. Hvis det hjelper noe.. Ikke prøvd å lage risotto før nemlig! 0 Siter
Gjest høres godt ut Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Hvordan lager jeg det? Har du en oppskrift? Eneste grunnen til at jeg tenkte på risotto var pga eneste jeg har er kjøttdeig og ris Har løk, hvitløk og tomater også.. Hvis det hjelper noe.. Ikke prøvd å lage risotto før nemlig! Stek kjøttdeig. Ha i løk og det du vil (tomater+kanskje et par spiseskjeer vann). Kok ris. Bland alt sammen. 0 Siter
Atene Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Stek kjøttdeig. Ha i løk og det du vil (tomater+kanskje et par spiseskjeer vann). Kok ris. Bland alt sammen. Jeg pleier å surre risen sammen med løk, og så koke den i buljong. Steker kjøttdeig og blander inn tomat, blander alt sammen. Det er godt med revet ost i også. 0 Siter
Gjest risotto? Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Jeg pleier å surre risen sammen med løk, og så koke den i buljong. Steker kjøttdeig og blander inn tomat, blander alt sammen. Det er godt med revet ost i også. Surre risen sammen med løken? Rett fra posen, uten å koke den først? Det skjønte jeg ikke.. Kan du forklare bedre? Takk 0 Siter
Atene Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Surre risen sammen med løken? Rett fra posen, uten å koke den først? Det skjønte jeg ikke.. Kan du forklare bedre? Takk Ja, uten å koke den først. Så koker jeg ris/løk-blandingen i buljong. Blir kjempegodt! 0 Siter
Gjest risotto? Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Ja, uten å koke den først. Så koker jeg ris/løk-blandingen i buljong. Blir kjempegodt! Hvordan buljong og hvor mye bruker du? 0 Siter
Atene Skrevet 23. januar 2006 Skrevet 23. januar 2006 Hvordan buljong og hvor mye bruker du? Dobbelt så mye vann som ris, og så etpar teskjer med buljongpulver. Tar det på øyemålet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.